کرمانشاهی در اصفهان، بنیادی‌فر در شیراز و خورشیدی در سیرجان؛ / داوران دربی برای سه بازی سرنوشت‌ساز هفته


کرمانشاهی در اصفهان، بنیادی‌فر در شیراز و خورشیدی در سیرجان؛ / داوران دربی برای سه بازی سرنوشت‌ساز هفته

با اعلام اسامی داوران هفته بیست و هشتم، قاضیان سه دیدار سرنوشت‌ساز هفته برای تیم‌های پایین جدولی مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه" هر چند قهرمان لیگ بیست و یکم تعیین شده اما رقابت جذابی در پایین جدول برای بقا در لیگ برتر در جریان است و سه تیم نفت مسجدسلیمان، فجرسپاسی شیراز و شهرخودروی خراسان در تکاپو برای حفظ سهمیه خود در سطح اول فوتبال ایران هستند.

در هفته بیست و هشتم، نفت مسجدسلیمان در دیداری دشوار در سیرجان بایستی به مصاف گل‌گهر برود؛ کمیته داوران برای این مسابقه حساس به سراغ یک داور باتجربه رفته و اشکان خورشیدی قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

فجرسپاسی شیراز هم که در خانه میزبان ذوب‌آهن است، به دنبال طلسم‌شکنی و پایان دادن به 22 بازی متوالی بدون برد است؛ کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای این دیدار هم یک انتخاب ویژه داشته و موعود بنیادی‌فر نبرد شاگردان سرآسیایی و تارتار را قضاوت می‌کند.

تیم قعرنشین شهرخودرو در اصفهان در دوئلی سخت با سپاهان رقابت خواهد کرد و رضا کرمانشاهی داور باتجربه که مجدداً با رسیدن به مرز آمادگی لازم به جمع داوران لیگ بازگشته، مسئولیت قضاوت در این مسابقه حساس را برعهده دارد.

گفتنی است که هر سه داور انتخاب شده برای سه دیدار حساس هفته در قعر جدول سابقه قضاوت در دربی پایتخت را دارند و جزو داوران شاخص و بین‌المللی فوتبال ایران به شمار می‌آیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان