2 آرایشگاه زنانه غیرمجاز در شهرستان ری پلمب شد


2 آرایشگاه زنانه غیرمجاز در شهرستان ری پلمب شد

شهرری - ایرنا - رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری اعلام کرد: در راستای طرح برخورد با سالن‌های زیبایی زیرزمینی و غیرمجاز 2 آرایشگاه زنانه غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.

نسرین حسنی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: صبح امروز (چهارشنبه) با همراهی اتاق اصناف و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و به دستور معاون دادستان شهرستان ری، طرح برخورد با سالن های زیبایی زیرزمینی و غیرمجاز آغاز و ۲ واحد غیرمجاز پلمب و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اتحادیه فعالیت این واحدهای غیرمجاز رصد و اقدامات لازم جهت برخورد با تخلفات احتمالی صورت گرفت.
این مسئول ادامه داد: مراتب شناسایی و عملکرد غیرمجاز این واحدها در قالب مکاتبات اداری به اتاق اصناف شهرستان ری و اداره اماکن اعلام و پیگیری‌های لازم برای سرعت بخشیدن و جدیت در برخورد با این واحدهای متخلف انجام شد.
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های زیرزمینی آرایشگاه‌های غیرمجاز سلامت جامعه را با خطر مواجه می‌کند، برهمین اساس آرایشگاه‌های فاقد مجوز باید نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند و با آرایشگاه‌هایی که خارج از حوزه و مجوز فعالیت داشته باشند با جدیت برخورد خواهد شد.
حسنی با اشاره به ارائه فعالیت های غیرمجاز پزشکی در برخی آرایشگاه‌ها تاکید کرد: بر اساس ضوابط و مقررات انجام هر گونه خدمات و فعالیت‌های پزشکی در آرایشگاه‌ها مانند فروش کرم‌های پوستی دست ساز، انجام لیزر، خدمات مراقبت پوستی، تتو، بوتاکس و تزریق ژل در سالن‌های زیبایی غیرقانونی است و در صورت مشاهده این گونه تخلفات با همراهی شبکه بهداشت شهرستان ری با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای ۶ شهر شامل ری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت، قلعه نو و حسن آباد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی