بیش از 170 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های سلامت شرق کرمانشاه اختصاص یافت


بیش از 170 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های سلامت شرق کرمانشاه اختصاص یافت

کرمانشاه- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از 170 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های سلامت شهرستان‌های صحنه، هرسین و کنگاور اختصاص یافت.

«مهدی محمدی» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: رضایی‌ رییس مجمع نمایندگان استان به همراه کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای پیگیری اعتباران موردنیاز شهرستان های شرق کرمانشاه با رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دیدار کردند.

وی اضافه کرد: پیگیری توسعه و تقویت زیرساخت‌های سلامت و تجهیزات پزشکی بهداشتی و درمانی شهرستان‌های کنگاور، هرسین و صحنه در دستور کار این نشست قرار داشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در این نشست مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شماره یک کنگاور، ۶۰ میلیارد ریال برای بازسازی آشپزخانه و رختشوخانه بیمارستان شهید چمران کنگاور، ۱۵ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات موردنیاز مراکز بهداشتی این شبکه در نظر گرفته شد.

وی اظهار داشت: همچنین مقرر شد برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان های شرق استان، پس از بررسی و برآورد هزینه موردنیاز، اعتبار لازم با مساعدت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تامین شود.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۹ دانشکده دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، توانبخشی، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.

۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۸ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۹رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و یک رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین ۵۵۲عضو هیأت علمی دارد.

۶۶۸دانشجوی خارجی نیزدر حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند

براساس آمارها سالانه بیش از ۱۳۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی