حیدرپور: روی قول درویش حساب کردیم/ هدف شهرخودرو بقا در لیگ است


حیدرپور: روی قول درویش حساب کردیم/ هدف شهرخودرو بقا در لیگ است

رکنا ورزشی: قائم‌ مقام باشگاه شهرخودرو همچنان معتقد است تیمشان در لیگ‌برتر باقی می‌ماند.

اسماعیل حیدرپور در گفت‌وگو با رکنا، در مورد بازی‌های حساس هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: همه بازی‌ها از چند هفته قبل حساس شده‌اند و طبیعی است که با توجه به جدول رده‌بندی، این چند هفته آخر حساس‌تر است. ما تماس‌هایی را با کمیته داوران و حتی فدراسیون داشتیم و از آنها خواستیم هم روی داوری‌ها و هم روی بازی‌ها نظارت بیشتری داشته باشند. اخیرا از داوری بسیار لطمه خوردیم و می‌دانیم لازم است توجه بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به آن که ذره‌ای ناامید نیستند تصریح کرد: ما با بدشانسی در انتهای جدول جا گرفتیم و در نیم فصل دوم عملکرمان بهتر بود. موضوع این است که باور داریم حقمان انتهای جدول نیست و این روحیه بین بازیکنان هم وجود دارد. آنها کاملا می‌دانند چه هفته‌های حساسی را سپری می‌کنیم و با تمام وجود می‌خواهند در لیگ برتر بمانند، از این رو همه اعضای تیم با حمایت باشگاه تلاش می‌کنند بقای تیم شهرخودرو در لیگ برتر را قطعی کنند.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو در مورد رفع شدن مشکلات مالی که با هیات فوتبال استان و برخی اماکن شهر مشهد داشتند گفت: برخی از این مشکلات به قوت خود باقی است اما زمان پرداختن به آنها نیست. در حال حاضر فقط به 3 بازی پیش رو فکر می‌کنیم و اصلا تمرکز خود را از دست نخواهیم داد. وقتی موفق شدیم مقابل استقلال آنطور بازی کنیم و تا آخرین لحظات گل نخوردیم پس توانایی امتیاز گرفتن در 3 بازی پیش رو را داریم.

حیدرپور در پایان به طلب این تیم از باشگاه پرسپولیس اشاره و تاکید کرد: از پرسپولیس طلبکار هستیم و دیگر همه در جریان جزئیات ماجرا قرار دارند و در این مورد اخیرا با درویش صحبت کردم و روی قول او به بازیکنان و یکسری افراد دیگر قول دادیم اما بلاتکلیف ماندیم. درویش به ما قول داده است این پول را پرداخت کند و ما هم روی حرف او حساب کردیم. البته تا این لحظه کاری نکردند اما از آنها خواستیم تا هفته آینده این مشکل را حل کنند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها