کره جنوبی در حال بررسی سیستم مجوز جدید رمزارزها


کره جنوبی در حال بررسی سیستم مجوز جدید رمزارزها

قانونگذاران کره جنوبی گزارش جدیدی منتشر کرده اند که مجموعه ای از توصیه ها را برای نحوه اداره صحیح صنعت کریپتوی این کشور ارائه می دهد. اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ گزارشی که به سفارش دولت فدرال کره جنوبی تهیه شده، به صنعت کریپتوی داخلی توصیه می کند که یک سیستم مجوز برای مبادلات و صادرکنندگان توکن را به عنوان راهی برای محافظت از سرمایه گذاران...

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ گزارشی که به سفارش دولت فدرال کره جنوبی تهیه شده، به صنعت کریپتوی داخلی توصیه می کند که یک سیستم مجوز برای مبادلات و صادرکنندگان توکن را به عنوان راهی برای محافظت از سرمایه گذاران اتخاذ کند.

گزارشی که توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) به مجلس ملی، کشور کره جنوبی صادر شده، همچنین خواستار مقررات جدیدی برای تجارت داخلی، طرح‌های پمپاژ و تخلیه و پولشویی شده است.

مقررات جدید سخت‌تر خواهد بود و مجازات‌ عدم رعایت آن سخت‌تر از قانون بازار سرمایه است که صنعت کریپتو داخلی در حال حاضر از آن پیروی می‌کند.

گزارش تحلیل مقایسه ای قانون صنعت دارایی مجازی که به طور انحصاری توسط Korea Economic Daily در روز سه شنبه بارگذاری شد، توصیه ای را برای ایجاد یک سیستم صدور مجوز نشان می دهد که برای صادرکنندگان توکن مانند شرکت هایی که عرضه اولیه (ICO) و مبادلات رمزنگاری را انجام می دهند اعمال شود. درجات مختلفی از مجوزها بر اساس ریسک موجود صادر می شود.

تنظیم مقررات صادرکنندگان توکن از طریق یک سیستم مجوز قوی به عنوان "ضروری ترین حمایت" در بازار امروز در نظر گرفته می شود. این موقعیت ممکن است با سقوط نابهنگام بازار ناشی از سقوط پروژه ترا هماهنگ باشد.

یکی از این مقررات توصیه شده، ناشران توکن را مجبور می کند تا یک وایت پیپر معتبر در مورد پروژه خود به FSC ارائه دهند که شامل جزییاتی در مورد مدیران شرکت، نحوه برنامه ریزی آن برای استفاده از وجوه جمع آوری شده از طریق ICO و خطرات مرتبط با پروژه است. به‌روزرسانی‌های وایت پیپر باید حداقل هفت روز قبل از اعمال تغییرات پیشنهادی ارائه شود.

حتی شرکت‌هایی که دفتر مرکزی آنها در خارج از کشور است و می‌خواهند توکن‌هایشان در صرافی‌های کره‌ای معامله شود، باید به قانون وایت پیپر پایبند باشند.

این احتمال وجود دارد که FSC قبل از اینکه هفته گذشته مشکلاتی برای TerraUSD (UST)، Dei (DEI) و Tether (USDT) ایجاد شود، استیبل کوین‌ها را در دستور کار خود قرار داده بود. با این حال، توصیه‌هایی برای اعمال الزاماتی در مدیریت دارایی‌های ناشر استیبل کوین وجود دارد که در مورد نحوه استفاده از وثیقه و تعداد توکن‌هایی که یک ناشر می‌تواند ضرب کند، اعمال می‌شود.

هدف این گزارش نیز محدود کردن فعالیت‌های مبهم تجاری است که سال‌هاست صرافی‌های محلی و صادرکنندگان توکن متهم به آن هستند.

یکی از مقامات صنعت کره جنوبی در صحبت با رسانه های محلی اذعان کرد که مقررات قانون بازار سرمایه ممکن است برای اداره صحیح صنعت کریپتو کافی نباشد.

رییس جمهور جدید کره جنوبی، یون سوک یول، تا حدی به دلیل اشتیاق او برای درک صنعت کریپتو انتخاب شد. در 3 می، او اعلام کرد که دولتش لایحه‌ای را تصویب خواهد کرد که وضعیت معافیت مالیاتی سود سرمایه‌گذاری رمزارز را تا زمانی که یک چارچوب قانونی مناسب ایجاد شود، تمدید می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟