آتش نشانی فردیس 100 نیروی عملیاتی کم دارد


آتش نشانی فردیس 100 نیروی عملیاتی کم دارد

کرج - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: نیروهای موجود در آتش نشانی بر اساس سرشماری سال 96 و جمعیت 320 هزار نفری فردیس پیش بینی شده است و در زمان حاضر آتش نشانی این شهر 100 نیروی انسانی عملیاتی کم دارد.

« حسین عاشوری » روز چهارشنبه به مناسبت روز روابط عمومی در جمع خبرنگاران فردیس افزود: اکنون آتش نشانی فردیس ۳۶۰ نیروی دارد ولی طبق چارت جدید آتش نشانی ۱۶۰ نفر نیرو در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: از بودجه سال گذشته هفت دستگاه ناوگان آتش نشانی برای فردیس خریداری شده و در بودجه امسال نیز حدود هشت دستگاه خودرو جدید در نظرگرفته شده است .

عاشوری گفت: اکنون هیچ خودرو امدادی برای مهار آتش سوزی و پشتیبانی مناطق صنعتی در شهرستان فردیس نداریم که قرار داد خرید ۲ دستگاه خودرو منعقد شده است.

وی با بیان اینکه در بودجه بازسازی خودروهای قدیمی آتش نشانی دیده شده است، افزود: امسال ۶ دستگاه خودرو امدادی نیمه سنگین و ۶ دستگاه خودرو نوسازی شده در اختیار آتش نشانی فردیس قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: اکنون ۹ ایستگاه آتش نشانی در فردیس فعال است که با راه اندازی ۲ ایستگاه دیگر تعداد ایستگاه های آتش نشانی در فردیس به ۱۱ ایستگاه افزایش می یابد.

وی بیان داشت: بودجه برای خرید بالا بر آتش نشانی از سوی شورای شهر فردیس پیش بینی شده که ساختمان ۶ طبقه و ارتفاع ۲۰ متری پاسخگو خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات