24 تن ماکارونی تاریخ گذشته در مشهد کشف شد


 24 تن ماکارونی تاریخ گذشته در مشهد کشف شد

مشهد- ایرنا -رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: 24 تن ماکارونی و 6 تن انواع کنسرو تاریخ گذشته در این شهرستان کشف و توقیف شد.

سید علی اکبر نصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی گشت مشترک بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد و اطلاعات سپاه حر در بازرسی از یک انبار این محموله فاسد و تاریخ مصرف گذشته در حاشیه شهر مشهد کشف و محل نگهداری کالاهای احتکاری با دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های میدانی و تحقیقات صورت گرفته، فرد سودجو قصد دستکاری و تغییر تاریخ انقضای درج شده برروی بسته‌بندی این مواد غذایی و فروش و توزیع آنها را در سطح شهر داشته است.

نصری گفت: در این زمینه فرد سودجو شناسایی و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد : می بایست کلیه انبارها در سطح کشور کل کالاها را در سامانه جامع تجارت ثبت نمایند، در غیر اینصورت مشمول تبصره ۴ ماده ۱۸ قرار می‌گیرند.

وی افزود: همشهریان هنگام خرید مواد غذایی بسته‌بندی شده باید به تاریخ تولید، انقضاء، پروانه بهداشتی و علامت استاندارد که از نشانه‌های مرغوبیت کالا است، دقت نمایند.

نصری بیان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند مشاهدات خود در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه را با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی