تقدیر فرمانده کل قوا از مرکز آموزشی 03شهیدبرخورداری عجب شیر


تقدیر فرمانده کل قوا از مرکز آموزشی 03شهیدبرخورداری عجب شیر

مراغه - ایرنا - معاون تربیت و آموزش نزاجا با اعلام اینکه مرکز آموزشی 03 شهیدبرخورداری در شهرستان عجب شیر در راستای امور سربازی مورد تقدیر فرمانده کل قوا قرار گرفته است، گفت: این بالاترین مدال برای یک مرکز آموزشی است.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدحسین مستشاری روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پادگان ۰۳ شهید برخورداری افزود: این مرکز آموزشی در سال های مختلف و در طول ۴۳ سال انقلاب نقش به سزایی در تربیت و آموزش سربازان داشته و در خصوص مهارت آموزی و تکریم و صیانت سربازان جزو بهترین مراکز آموزشی کشور بوده است.
وی با اشاره به دستاورد های وزارت دفاع گفت: امروز اگر نیرو های مسلح اقتدار و توانمندی خود را به رخ دشمن می کشند  نتیجه تفکر انقلابی ، دانش و تلاش شبانه روزی دانشمندان و یکایک کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح است .
وی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح مایه عزت کشور و موجب ترس دشمنان است، گفت: کارکنان وظیفه دوشادوش سایر نیروهای نظامی نقش خطیر و ارزنده‌ای در تامین امنیت و حفظ صلابت ایران اسلامی دارند.
امیر مستشاری به نقش یک فرمانده ولایی اشاره کرد و افزود: فرماندهان مراکز آموزشی باید برابر منشور تربیت سرباز که تصویب مقام معظم رهبری است عمل کنند تا بتوانیم آنچه را که در این منشور برای یک سرباز در طول خدمت سربازی تبیین و تدبیر شده است اجرا کنیم.
وی با اشاره به اینکه در مراکز آموزشی تغییر نگاه به سرباز بهره ده با سرباز بهره‌بردار در دستور کار است، گفت: سرباز جمهوری اسلامی باید بتواند بعد از سربازی در جامعه مسئولیت داشته باشد.
وی ادامه داد: در این راستا مهارت آموزی در راس برنامه های سربازان قرار گرفته است و سربازان مهارت مورد علاقه خود را در طول سربازی زیر نظر اساتید سازمان فنی حرفه ای و سایر مراکزی که مدارک بین المللی و رسمی صادر می کنند فرا می‌گیرند و بعد از سربازی با اخذ یک یا چند مهارت‌ آموزشی وارد بازار کار می شوند.
در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم ستاد هرمز طبرخونی قدردانی و سرهنگ ستاد مهراب محمدعلیفام به عنوان فرمانده جدید پادگان ۰۳شهید برخورداری عجب شیر معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری