نمایشگاه دستاوردهای دزفول گشایش یافت


نمایشگاه دستاوردهای دزفول گشایش یافت

دزفول-ایرنا- نمایشگاه دستاوردهای دزفولِ عصر پنجشنبه به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول با حضور مسوولان استانی و محلی در حسینیه ثاراله این شهر گشایش یافت.

به گزارش ایرنا مدیر نمایشگاه دستاوردهای دزفولِ امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دستاوردهای دزفولِ امروز در قالب ۲۳ غرفه گشایش یافته تا تولیدات شرکت های بومی شهرستان دزفول را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد.
غلامحسین پرهیزگار افزود: شرکت‌هایی چون شرکت گلستان، کارتن محمد، کارخانه صنعتی دوده فام، شرکت جلگه دز، سریر پلاست، خمیرمایه و دیگر شرکت‌های دانش بنیان محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به مدت یک هفته می‌توانند از غرفه‌های این نمایشگاه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ بازدید کنند، افزود: بانوان نیز در این نمایشگاه صحنه‌های مربوط به دفاع مقدس را به نمایش خواهند گذاشت.

مدیر نمایشگاه دزفول امروز گفت: این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۸:۳۰ پخش زنده تلویزیونی خواهد داشت و از ساعت ۲۱ تا ۲۳ جنب خیابان حسینیه ثاراله نیز جشن های پایداری مقاومت اجرا خواهد شد.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول نیز گفت: در یک طرف حسینیه ثاراله جنگنده های رزمی و دزفول در دفاع مقدس به نمایش درآمده و طرف دیگر حسینیه دزفول امروز در جنگ معیشتی و مشکلات اقتصادی به نمایش درآمده و شرکت های صنعتی - تولیدی دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی از شهروندان خواست با حضور در این نمایشگاه در جریان افتخارآفرینی های دزفولِ امروز قرار گیرند.

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان همراه با مسوولان محلی عصر پنجشنبه ضمن افتتاح این نمایشگاه از غرفه ها دیدن کردند.

به گزارش ایرنا به گواه آمار، دزفول تنها شهر اشغال نشده ای است که مورد شدیدترین حملات موشکی و بمباران هوایی و زمینی قرارگرفت اما هرگز تسلیم نشد.
اصابت ۱۷۶ موشک دوربرد، ۲هزار و ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما در هشت سال جنگ هم نتوانست مقاومت و پایداری مردم دزفول را در هم شکند .

به پاس قدردانی از ایثارگری مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس، روز چهارم خرداد در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز مقاومت و پایداری- روز دزفول نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا