دیدار با نویسنده کتاب زندگی شهید دهقان امیری


دیدار با نویسنده کتاب زندگی شهید دهقان امیری

نشست صمیمی با فاطمه سلیمانی و نویسنده کتاب زندگی شهید محمدرضا دهقان امیری و سارا عرفانی نویسنده کتاب زندگی شهید امیرمحمد اژدری در نمایشگاه کتاب برگزار

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، دیدار با فاطمه سلیمانی نویسنده کتاب یک روز بعد از حیرانی زندگی نامه داستانی شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت ساعت 17 در غرفه انتشارات شهید کاظمی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت می گیرد.

در همین روز نشست صمیمی با سارا عرفانی نویسنده کتاب شمرون کناردون داستانی از زندگی جهادگر آسمانی امیرمحمد اژدری در غرفه انتشارات شهید کاظمی برگزار می شود.

کتاب شمرون کناردون مشتمل بر 216 صفحه به مسئولیت های جهادی امیرمحمد اژدری از ساخت و ساز گرفته تا فعالیت های پزشکی پرداخته است. اژدری از سنین پایین به فعالیت های جهادی پرداخت و در 25 سالگی در یکی از ماموریت ها دچار سانحه شد و به شهادت رسید. کتاب شمرون چناردون را سارا عرفانی و مریم السادات علویان نوشته اند.

کتاب یک روز بعد از حیرانی مشتمل بر 291 صفحه است که سرگذشت شهید محمدرضا دهقان امیری را اززبان خانواده، همرزمان و دوستانش روایت می کند.

وی متولد 1374 در استان تهران بود که در 21 آبان 1394 به عنوان بسیجی وارد سوریه می شود و در حومه حلب در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت می رسد.

لازم به ذکر است، غرفه انتشارات شهید کاظمی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب در راهروی 15 به شماره 2 قرار دارد.

گفتنی است، سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت با شعار با کتاب سلامتیم در بخش حضوری در مصلی امام خمینی و در بخش مجازی به آدرس Ketab.ir برگزار می شود.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟