جهاد تبیین برای همه ما یک واجب عینی است


زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به...
زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه جهاد تبیین برای همه ما یک واجب عینی است و در این راستا همگان باید تلاش کنیم گفت: هر کس که امکانات و فرصتی دارد در جهت جهاد تبیین بیشتر تلاش کند و هر کس که این امکان را ندارد در فضای خانواده خود به این مهم بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحمدل بامری روز شنبه در نشست تشریح، تبیین اثرات، پاسخگویی و جلوگیری از ایجاد هرگونه نارضایتی در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در کشور اظهارداشت: هدفمندی یارانه‌ها عزمی ملی نظام است چه به سا این مهم را باید در دهه‌های گذشته انجام می‌دادیم و به این نقطه امروز نمی‌رسیدیم.
وی خاطرنشان کرد: آن زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقتصاد مقاومتی و سال‌ها را در این ۱۸ سال نامگذاری می‌کردند هر سال به نوعی مربوط به مسائل اقتصادی بود و امسال نیز با توجه به این مهم نامگذاری شد و با توجه به حوادثی که در دنیای پیرامون ما وجود دارد هم‌اینک فرمایشات رهبر معظم انقلاب را درک می‌کنیم.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در گذشته همین ارز ترجیحی را ما می‌دادیم و عده‌ای دلال و رانتخوار از آن استفاده می‌کردند از آن طرف مردم با مشکلات، کمبود و تورم روبه‌رو بودند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته