جمع خوانی قرآن و زیارت عاشورا به همت کانون «سلاله پاکان» برگزار شد


جمع خوانی قرآن و زیارت عاشورا به همت کانون «سلاله پاکان» برگزار شد

بهمن زادگان گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان»، آیین جمع خوانی سوره مبارکه «واقعه» و زیارت عاشورا برگزار شد.

«محمد صادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و سالروز رحلت آیت الله «سید حسین آیت اللهی» امام جمعه فقید جهرم، آیین جمع خوانی قرآن و زیارت عاشورا به همت کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» جهرم افزود: این برنامه که در بیت آیت الله آیت اللهی برگزار شد، حاضران و شرکت کنندگان در این مجلس سوره مبارکه «واقعه» و زیارت عاشورا را قرائت کردند.

وی بیان کرد: در این برنامه معنوی که با حضور اهالی مسجد و محبان اهل بیت (ع) برگزار شد، حاضران با قرائت قرآن و زیارت عاشورا، ثواب آن را روح امام جمعه فقید و همسر وی هدیه کردند.

بهمن زادگان عنوان کرد: این مراسم که هفته های گذشته نیز برگزار شده هفته آینده نیز با برگزاری آیین سوگواری سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مراسم یاد و خاطره مجاهد خستگی ناپذیر آیت الله «سید حسین آیت اللهی» امام جمعه فقید شهرستان جهرم نیز همزمان با سالروز رحلتش گرامی داشته شود.

به گزارش شبستان، آیت‌الله «سید حسین آیت‌اللهی (ره)» پس از عمری تلاش و مجاهدت و تحمل رنج و زحمت در امر تبلیغ دین و مکتب حقه جعفری و پس از سال‌ها مبارزه و جهاد با نفس در سحرگاه نوزدهم ماه شوال در ایام شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) مطابق با بیست و پنجم دی ماه ۱۳۷۹ مقارن با اذان صبح به دیدار معبود شتافت و جان مالامال از عشق و ارادت مردم را در داغ هجران گذاشت.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق