آلبوم «حال نامعلوم» مصطفی راغب رونمایی شد


آلبوم «حال نامعلوم»  مصطفی راغب رونمایی شد

آلبوم «حال نامعلوم» اولین آلبوم مصطفی راغب در 11 قطعه از سوی موسسه آوازی نو منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از آلبوم «حال نامعلوم » مصطفی راغب پیش از ظهر امروز شنبه 31 اردیبهشت با حضور اصحاب رسانه و عبدالجبار کاکایی، شاعر و ترانه سرا، محمدرضا چراغعلی،آهنگساز، حسن اردستانی، مدیر موسسه آوازی نو در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم « مهرداد نصرتی» آهنگ ساز، تنظیم کننده وخواننده گفت: راغب را در کنار سعید رضایی نیا شناختم؛ فوق العاده خوب می خواند و فخر موسیقی پاپ است. لذت اینکه یک خواننده با این کیفیت بخواند داشته باشیم، یک نعمت است. کوک می خواند. خوشحالم که آلبوم اش منتشر می شود و کنسرت هم برگزار می کند.

«نوید اسکندر» تنظیم کننده موسیقی درباره کنسرت راغب توضیح داد: در کنسرت پیش رو در چهارم خرداد سعی کردیم در کنار قطعات آوازی و تلفیقی؛ موسیقی مدرن و ارکسترال و ردیفی قطعات از خوبی را برای مخاطبان اجرا کنیم.

«حسن اردستانی»، مدیر موسسه آوازی نو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر و شبهاتی که درباره موسیقی اینترتیمنت مطرح می شود،گفت: سال هاست اگر مصاحبه ای نمی شود به دلیل این است که صحبتی نیست، هر شخص جایگاه و موقعیتی دارد و هر کس در کارش می تواند اثرگذار باشد، آنچه درباره حواشی پیش می آید ما اینها را می سپاریم به اهالی رسانه که پاسخ دهند. ما باید در راستای ارتقای فرهنگ و هنر تولید کنیم ، ما به کمک شما می توانیم ارتقا بدهیم گاها نقد می کنند و ما پذیرا هستیم و همین جا از تمام منتقدانی که کارهای ما را نقد می کنند، استقبال می کنیم.

آلبوم «حال نامعلوم » اولین آلبوم مصطفی راغب خواننده و از مدرسان آواز ایرانی در 11 قطعه منتشر شد.

حال نامعلوم، ماه تماشایی، ای یار، بارون بباره، قطار، گل من، تنهایی یک مرد، دلیل بودن، عشق پنهون، بهونه گیر، ابد و یک روز و خاتون قطعات آلبوم «حال نامعلوم » هستند.

اجرای این مراسم را حامد حسین زادگان مدیر روابط عمومی موسسه «آوازی نو» بر عهده داشت.

در این مراسم قطعاتی از این آلبوم پخش شد. همچنین مصطفی راغب یک قطعه از این آلبوم را به صورت زنده اجرا کرد.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج