شرایط ثبت نام نقد و اقساط پیکاپ فوتون دیزل و بنزینی ایران خودرو – خرداد 1401


شرایط ثبت نام نقد و اقساط پیکاپ فوتون دیزل و بنزینی ایران خودرو – خرداد 1401

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) ایران خودرو دیزل شرایط ثبت نام نقد و اقساط پیکاپ فوتون دیزل و نسخه بنزینی ویژه خرداد 1401 اعلام کرده است. جزئیات این طرح را در ادامه بخوانید. ایران خودرو دیزل از طرح جدید فروش نقد و اقساط پیکاپ فوتون دیزلی نیوفیس خبر داده و قیمت قطعی این خودروی آفرودی را یک میلیارد و 119... نوشته شرایط ثبت نام نقد و اقساط پیکاپ...

ایران خودرو دیزل شرایط ثبت نام نقد و اقساط پیکاپ فوتون دیزل و نسخه بنزینی ویژه خرداد 1401 اعلام کرده است. جزئیات این طرح را در ادامه بخوانید.

ایران خودرو دیزل از طرح جدید فروش نقد و اقساط پیکاپ فوتون دیزلی نیوفیس خبر داده و قیمت قطعی این خودروی آفرودی را یک میلیارد و 119 میلیون و 352 هزار و 210 تومان گذاشته است. گفتنی است این طرح ویژه خرداد 1401 است و به احتمال زیاد در سامانه یکپارچه فروش خودرو خواهد بود.

شرایط ثبت نام نقد و اقساط پیکاپ فوتون دیزل ویژه خرداد 1401

متقاضیان این پیکاپ می توانند از امروز یکشنبه مورخ یکم خرداد ماه 1401 نسبت به خرید نقد و یا اقساطی این خودرو اقدام کنند. لازم به ذکر است که موعد تحویل این محصول در خرداد و تیر ماه سال جاری است. اطلاعات تکمیلی را در جدول زیر بخوانید.

شرایط ثبت نام نقد و اقساط پیکاپ فوتون دیزل و بنزینی ایران خودرو – خرداد 1401شرایط ثبت نام نقد و اقساط پیکاپ فوتون دیزل و بنزینی ایران خودرو – خرداد 1401

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی