فرماندار سروآباد: موانع موجود بر سر راه اشتغال برداشته شود


فرماندار سروآباد: موانع موجود بر سر راه اشتغال برداشته شود

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان سروآباد بر لزوم تسهیل گری در راستای تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: موانع موجود بر سر راه تولید و اشتغال برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن زارعی روز یکشنبه در جلسه شورای اشتغال شهرستان سروآباد اظهار داشت: امروز یکی از چالش های کشور به ویژه شهرستان سروآباد بحث اشتغال جوانان است.

وی افزود: خوشبختانه اعتبارات خوبی در راستای تولید و اشتغال به شهرستان اختصاص یافته است و در این راستا جلسات متعددی برگزار شده اما متاسفانه هیچگونه نظارتی در این زمینه صورت نگرفته است.

فرماندار شهرستان سروآباد تاکید کرد: در راستای افزایش تولید و اشتغال باید آسان کاری و تسهیل گری صورت گیرد و از ایجاد مانع و مشکل باید خودداری شود.

وی اضافه کرد: موضوع اشتغال مهمترین بحث کشور و مدنظر مقام معظم رهبری است لذا همه مدیران و مسوولان باید تمام توان و تلاش خود را برای تحقق شعار مقام معظم رهبری بکار گیرند و از سهل انگاری و کم کاری دوری کنند.

زارعی افزود: تمام دستگاه ها و ادارات عضو کارگروه باید موانع موجود بر سر راه تولید و تقویت اشتغال را شناسایی کرده و در راستای رفع این موانع و مشکلات قدم بردارند.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در ایجاد بسترهای اشتغال و کارآفرینی در بخش های مختلف در سالی که مزین به تولید،‌ دانش بنیان و اشتغالزایی است برنامه های خود را در جلسات بعدی اعلام و تا حصول نتیجه نهایی اقدام کنند.

فرماندار شهرستان سروآباد اضافه کرد:‌ همه ما موظف و مکلف هستیمدر کنار تولیدکنندگان و سرمایه گذاران باشیم و زمینه را برای تولید بیشتر در شهرستان سروآباد و اشتغالزایی جوانان فراهم کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان سروآباد گفت: خوشبختانه این شهرستان در بخش های گردشگری، کشاورزی، شیلات، باغداری و فرهنگی دارای ظرفیت های بسیاری است که در کمتر شهرستانی این ظرفیت ها وجود دارد.

زارعی ادامه داد: همه باید از این ظرفیت ها و پتانسیل های مهم شهرستان در راستای تولید و اشتغالزایی قدم برداریم و زمینه تحقق شعار رهبری را فراهم کنیم و بدون تردید تحقق شعار رهبری زمینه ساز توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به ظرفیت بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج سازندگی و بنیاد علوی در شهرستان گفت: باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را در راستای تولید و اشتغالزایی کرد.

در پایان این جلسه مصوب شد اعضای کارگروه اشتغال شهرستان سروآباد مسائل، مشکلات و موانع موجود در راه تولید و اشتغال را شناسایی و به صورت جمعبندی در دبیرخانه این کارگروه در جلسات بعدی ارائه شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 22 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق