چشم انداز 50 ساله برای پروژه آبرسانی اشتهارد البرز تعریف شود


چشم انداز 50 ساله برای پروژه آبرسانی  اشتهارد  البرز تعریف شود

کرج - ایرنا - نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های آب منطقه ای و آبفا  استان البرز در طراحی پروژه انتقال آب سد طالقان به شهرستان اشتهارد این استان چشم انداز 50 ساله تعریف کنند.

علیرضا عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به مشکل شهرک مسکن مهر اشتهارد لازم است شرکت آب و فاضلاب استان البرز پیش نویس طرح مورد نیاز در این زمینه را در اسرع وقت به دفتر نماینده مردم شهرستان های کرج ،اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ارسال کند.

وی یادآورشد: همچنین با هدف انتقال آب از چاه ایپک اقدامات لازم درخصوص معبر مورد نیاز شرکت آب و فاضلاب، در اسرع وقت از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز صورت پذیرد.

عباسی تاکید کرد: اداره برق نیز موظف شده شبکه برق رسانی چاه آب را طراحی کند.

اشتهارد به لحاظ آب فقیر است که در سال های گذشته از سفره های دیگر البرز و حتی استان قزوین انتقال آب برای این شهرستان صورت می گرفت که اولویت اول بر احداث رینگ سراسری برای این شهرستان گذاشته شد.

خط انتقال آب از سد طالقان تا اشتهارد ۶۲ کیلومتر است که شامل ۲۲ کیلومتر شبکه اضطراری در محدوده تصفیه خانه هشتگرد تا انتهای شهرستان نظرآباد و ۴۰ کیلومتر شبکه از نظرآباد تا اشتهارد می شود .

اشتهارد با ۳۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی