دانش‌بنیان‌های محیط‌زیستی گردهم می‌آیند


دانش‌بنیان‌های محیط‌زیستی گردهم می‌آیند

تهران- ایرنا- معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اولین همایش محیط‌زیست و تولیدات دانش‌بنیان، نیازها و فرصت‌ها با حضور 230 شرکت دانش بنیان فعال در زمینه محیط‌زیست، فردا سه شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان حفاظت محیط‌زیست؛ نورالله مرادی افزود: در راستای تحقق شعار سال و به‌ منظور تحقق اهداف سازمان در حفظ محیط‌زیست با رویکرد بهره‌گیری از توان دانش‌بنیان، این سازمان اقدام به برگزاری اولین همایش " محیط‌زیست و تولیدات دانش‌بنیان، نیازها و فرصت‌ها" با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و در سطح ملی کرده است.

دبیر شورای راهبری پژوهش و فناوری سازمان حفاظت محیط‌زیست با تأکید بر اهمیت امر پژوهش و توجه در حوزه دانش‌بنیان اظهار داشت: در این خصوص ۴۳۰ شرکت دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراکز رشد و پردیس‌های علم و فناوری دانشگاه‌ها که در حوزه‌های مختلف مرتبط با محیط‌زیست فعالیت داشته‌اند شناسایی‌ شده و اهداف سازمان در برگزاری همایش برای آن‌ها تبیین و تشریح شد.

وی ادامه داد: ۲۳۰ شرکت دانش‌بنیان برای حضور در همایش اعلام آمادگی کردند و در این همایش حضور خواهند داشت.

مرادی افزود: به لحاظ جایگاه فرا بخشی و حکمرانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، معاونت‌های پژوهش و فناوری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و شهرداری تهران نیز در همایش حضور دارند.

دبیر شورای راهبری پژوهش و فناوری سازمان حفاظت محیط‌زیست در خصوص برگزاری نمایشگاه جانبی این همایش گفت: در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاه جنبی با حضور تعدادی از شرکت های دانش‌بنیان منتخب برای معرفی محصولات و فعالیت‌ها برگزار خواهد شد، همچنین در این همایش دو شرکت دانش‌بنیان و نوآور منتخب به ارائه فعالیت‌های دانش‌بنیان خود و تأثیرات آن بر محیط‌زیست بحث و تبادل‌نظر خواهند کرد.

در پایان این همایش پنل تخصصی سازمان محیط زیست با شرکت های دانش بنیان برگزار خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لباس نامتعارف همسر بهرام رادان با استایل انگلیسی + عکس