مهلت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان تمدید شد


مهلت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان تمدید شد

همدان-ایرنا- معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: مهلت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران استان تا پایان خردادماه تمدید شده است.

«راضیه عظیمی‌فر» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش مدارس حوزه علمیه خواهران استان همدان حدود ۴۰۰ نفر در سطوح ۲ و سه و چهار است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری به محل مدارس علمیه سراسر استان و یا به وبگاه اینترنتی http://www.paziresh.whc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال در مدت باقی مانده از ثبت نام با استفاده از ظرفیت تبلیغ سفیران رضوان مدارس علمیه شاهد رشد حداکثری افراد ثبت نام شده در نهایت به‌گزینی داوطلبین باشیم.

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: ثبت نام داوطلبان در حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان در مقایسه با مدت زمان مشابه حدود ۶۹.۸۸ درصد رشد داشته است و همچنین در سطح سه نیز نسبت به ظرفیت مدرسه بیش از ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته ثبت نام کردند.

عظیمی‌فر با اشاره به اینکه ۱۱ مدرسه علمیه فعال خواهران در سطح استان وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۳۷۹ طلبه در حال تحصیل هستند و هزار و۷۴۳ طلبه نیز از حوزه علمیه خواهران استان همدان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آزمون پذیرش طلبه در مقاطع سطح ۲، سه و چهار (کارشناسی و کارشناسی ارشد و عالی) برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ روز جمعه ۱۷ تیر سالجاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد افزود: قبول شدگان بعد از آزمون در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل