نفوذ گرد و خاک در زنجان تدام دارد


نفوذ گرد و خاک در زنجان تدام دارد

زنجان – ایرنا – کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: نفوذ گرد و خاک و کاهش کیفیت هوای استان تا پایان وقت فردا ادامه دارد.

حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون همه مناطق استان به شدت با گرد و غبار غلیظ مواجه است و این وضعیت کیفیت هوا را در وضعیت خطرناکی قرار داده است.
به گفته وی، این وضعیت تا پایان وقت فردا/ چهارشنبه/ در استان زنجان ادامه دارد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از بعدازظهر وزش باد در استان تا سرعت شدید ۶۰ کیلومتر بر ساعت جریان خواهد داشت و جهت وزش آن جنوبی غربی است که تاثیری بر روند افزایش کیفیت هوا ندارد.
سلطانی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های انجام شده از روز پنجشنبه و جمعه آلودگی از سطح استان خارج و شاهد هوای مطلوبی خواهیم بود.
وی ادامه داد: در این روزها جهت وزش باد شمالی می شود و در ارتقای کیفیت هوای استان تاثیرگذار خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت و پنجشنبه و جمعه هفته جاری دما به صفر نیز خواهد رسید.
سلطانی، گیلوان را با ۳۹ درجه و زرین رود را با هشت درجه بالای صفر گرمترین و خنک ترین مناطق استان در شبانه روز گذشته بیان کرد.
وی، دمای فعلی شهر زنجان را ۱۲ درجه بالای صفر دانست و افزود: نسبت به روز گذشته در این ساعت یک درجه دمای این شهر کاهش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا