15 زندانی جرایم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند  


15 زندانی جرایم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند  

یاسوج - ایرنا - مدیرکل زندان ‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 زندانی جرایم غیرعمد در 2 ماه اخیر در این استان آزاد شده و به کانون خانواده هایشان بازگشتند.

منصور بیژنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آزادی این تعداد زندانی جرایم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری مراجع قضایی، نیکوکاران و رضایت شاکیان انجام شده است.

وی افزود: مبلغ بدهی این تعداد زندانی جرایم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۸ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل زندان ‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال از محل کمک ‌های ستاد دیه کشور و استان برای آزادی این تعداد زندانی جرایم غیرعمد استان تأمین شده است.

بیژنی عنوان کرد: میزان آورده زندانیان جرایم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد برای آزادی ۹۴۰ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ گذشت به یک امر نیکو و خداپسندانه بین مردم کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده، ابراز داشت: شاکیان پرونده‌ های این تعداد زندانی جرایم غیرعمد استان ۹۹ میلیارد ریال از طلب خود را بخشیدند.

بیژنی گفت: ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد یک مؤسسه خیریه، غیرتجاری و غیردولتی است و از مسئولان اجرایی و نیکوکاران استان درخواست می شود که این ستاد را در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بیش از پیش یاری دهند.

وی اظهار داشت: هم اینک ۲۴۵ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌ های کهگیلویه و بویراحمد به سر می ‌برند و منتظر کمک ‌های نقدی نیکوکاران و گذشت شاکیان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل