10 مصدوم در پی 2 حادثه رانندگی در مشهد


10 مصدوم  در پی 2 حادثه رانندگی در مشهد

حوادث رکنا: دیروز دو حادثه رانندگی در مشهد رخ داد که این حوادث منجر به مصدومیت 10نفر شد. مصدومان با تلاش تکنیسین های اورژانس 115به بیمارستان هاشمی نژاد منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با اشاره به اینکه یکی از این تصادف ها حدود ساعت 7صبح دیروز رخ داد بیان کرد: با اعلام حادثه جرحی به سامانه اورژانس 115بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در اطراف میدان امام حسین(ع) اعزام شدند.

محمد علیشاهی، با اشاره به اینکه پنج نفر در این حادثه مصدوم شده بودند، ادامه داد: در این حادثه رانندگی دو دستگاه پراید و یک کامیون به دلایل نامشخصی با یکدیگر برخورد کرده بودند که مصدومان به بیمارستان هاشمی نژاد منتقل شدند.

اعزام نیرو برای خدمت رسانی

وی درباره جزئیات دیگر تصادفی که ساعت 11صبح دیروز حوالی میدان بار نوغان به سمت پل فجر رخ داد، بیان کرد: در این سانحه دو دستگاه موتورسیکلت که هرکدام چند سرنشین داشتند با یکدیگر برخورد کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با اشاره به اعزام دو دستگاه آمبولانس برای خدمت رسانی به مصدومان، افزود: تکنیسین های اورژانس با حضور در محل پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، پنج مصدوم حادثه را به بیمارستان هاشمی نژاد منتقل کردند.به گفته علیشاهی، علت وقوع این تصادف ها مشخص نیست و کارشناسان پلیس راهور اقدامات خود به منظور مشخص شدن دلیل آن را آغاز کرده اند

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !