چرخش تانکی مرسدس EQG را تماشا کنید!


چرخش تانکی مرسدس EQG را تماشا کنید!

مرسدس هفته پیش یک کنفرانس خبری را در خصوص اهداف الکتریکی سازی، تولید محصولات لوکس‌تر و تمرکز روی سوددهی بیشتر بجای تیراژ تولید برگزار کرد. طبق این استراتژی، بیش از 75 درصد سرمایه‌گذاری این خودروساز صرف محصولاتی بالاتر از C کلاس خواهد شد و تعداد خودروهای کامپکت این برند نیز از هفت به چهار مدل … The post چرخش تانکی مرسدس EQG را تماشا کنید!...

مرسدس هفته پیش یک کنفرانس خبری را در خصوص اهداف الکتریکی سازی، تولید محصولات لوکس‌تر و تمرکز روی سوددهی بیشتر بجای تیراژ تولید برگزار کرد. طبق این استراتژی، بیش از ۷۵ درصد سرمایه‌گذاری این خودروساز صرف محصولاتی بالاتر از C کلاس خواهد شد و تعداد خودروهای کامپکت این برند نیز از هفت به چهار مدل خواهد رسید. ستون‌های پنج‌گانه مرسدس نیز شاهد محصولات سنتی بنز، G کلاس، EQ، مایباخ و AMG خواهند بود.

چرخش تانکی مرسدس EQG را تماشا کنید!

ما قبلاً درباره محصول کامپکت، پایه و الکتریکی این خودروساز، شاسی‌بلند EQE، مایباخ SL و AMG ویژن کانسپت صحبت کرده‌ایم اما G کلاس چه؟ استراتژی Economics of Desire این خودروساز شامل کلیپ کوتاهی از EQG و توانایی چرخش G آن بود. مرسدس این عبارت را برای چرخش تانک G کلاس الکتریکی بکار می‌برد و این شاسی‌بلند می‌تواند روی محور خود چرخش ۳۶۰ درجه انجام دهد. نمونه پیش‌تولیدی این آفرودر الکتریکی با بدنه نسخه فعلی در کلیپی کوتاه پدیدار شده است و در این کلیپ می‌توانیم چرخش چرخ ها در یک طرف و خلاف جهت چرخ های دیگر را ببینیم.

چرخش تانکی مرسدس EQG را تماشا کنید!
چرخش تانکی مرسدس EQG را تماشا کنید!
چرخش تانکی مرسدس EQG را تماشا کنید!

حرکت به اصطلاح چرخش تانکی احتمالاً به مدد استفاده از چهار پیشرانه الکتریکی صورت می‌گیرد. مرسدس همچنین تائید می‌کند G کلاس فاقد پیشرانه درون‌سوز دارای سیستم تعلیق مستقل جلو و اکسل عقب صلب توسعه یافته برای خودروهای الکتریکی خواهد بود.

چرخش تانکی مرسدس EQG را تماشا کنید!
چرخش تانکی مرسدس EQG را تماشا کنید!
چرخش تانکی مرسدس EQG را تماشا کنید!

عملکرد چرخش تانکی برای اولین بار در صنعت خودرو بکار نمی‌رود زیرا ریویان هم در سال ۲۰۱۹ این حرکت را به نمایش گذاشته است. البته این ویژگی هنوز در R1T دیده نمی‌شود و شرایط به‌کارگیری آن سخت‌تر از آنچه هست که به نظر می‌رسید. هنوز مشخص نیست این وانت الکتریکی در دنیای واقعی نیز به این ویژگی مجهز خواهد شد یا خیر اما به نظر می‌رسد ژرمن‌ها نیز به این فرمول دست یافته‌اند. انتظار می‌رود EQG از حوالی سال ۲۰۲۴ در خیابان‌ها رؤیت شود.

دیگر ویژگی مهم این خودرو باتری لیتیوم-یونی آپشنال با آند سیلیکونی خواهد بود تا شعاع حرکتی بیشتری داشته باشد. مرسدس اخیراً اظهار داشته است این تکنولوژی توسط سیلا توسعه یافته و تا چند سال دیگر در دسترس خواهد بود. مهندسان این برند افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی تراکم انرژی باتری‌ها و بهبود قابل‌توجه شعاع حرکتی خودروها را هدف‌گذاری کرده‌اند.

مرسدس با رونمایی از EQG کانسپت در نمایشگاه مونیخ ۲۰۲۱ اظهار داشت از گیربکس قابل تعویض دو سرعته به همراه دنده کرالر استفاده خواهد کرد. با توجه به این تفاسیر و همچنین وجود ویژگی چرخش تانک می‌توان گفت G کلاس بدون آلایندگی همچنان میراث G کلاس افسانه‌ای را حفظ خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل