دوربین سلفی آی‌فون‌ 14 اپل 3 برابر گران‌تر از مدل نسل قبلی آن خواهد بود!


دوربین سلفی آی‌فون‌ 14 اپل 3 برابر گران‌تر از مدل نسل قبلی آن خواهد بود!

دوربین سلفی احتمالا یکی از پیشرفت‌های بزرگی است که با معرفی سری آی‌فون‌ 14 اپل (https://itresan.com/tag/%D8%A7%D9%BE%D9%84) در فصل پاییز امسال به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. این ادعا حداقل از جانب یک رسانه کره‌ای مطرح شده است. ظاهرا اپل به‌دنبال خرید دوربین‌های سلفی رده بالا برای آی‌فون‌های آینده خود بوده و در همین راستا تامین ماژول دوربین از...

دوربین سلفی احتمالا یکی از پیشرفت‌های بزرگی است که با معرفی سری آی‌فون‌ 14 اپل در فصل پاییز امسال به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. این ادعا حداقل از جانب یک رسانه کره‌ای مطرح شده است. ظاهرا اپل به‌دنبال خرید دوربین‌های سلفی رده بالا برای آی‌فون‌های آینده خود بوده و در همین راستا تامین ماژول دوربین از شرکت‌های LG Innotek و شارپ را در دستور کار قرار داده است.

این نخستین بار در تاریخ است که دوربین جلویی آی‌فون توسط یک شرکت کره‌ای تولید می‌شود. بر اساس گزارشات، اپل دوربین‌های سلفی را به‌عنوان اجزایی رده بالا برای آی‌فون‌های آینده خود در نظر گرفته است. این در حالیست که در گذشته دوربین‌های مذکور به‌عنوان قطعاتی رده پایین در نظر گرفته می‌شدند.

بر اساس برآورد اولیه قرار بود دوربین ساخت شرکت LG Innotek در آی‌فون 15 اپل به‌کار گرفته شود؛ اما اخیرا اپل برنامه‌های خود را با شتاب زیادی به پیش برده است. این اقدام از برخی مشکلات کیفی دوربین‌های ساخت شرکت‌های چینی که حین فرآیند تست کیفیت آنها شناسایی شده‌اند؛ ناشی شده است. بنابراین تولیدکنندگان چینی ناشناس کنار گذاشته شده و شرکت کره‌ای LG Innotek به‌عنوان تامین‌کننده جایگزین برای سری آی‌فون 14 انتخاب شده است. حداقل گزارش اخیر بر پایه شایعات تائید نشده چنین سناریویی را روایت می‌کند. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید.

با این‌حال وقت آن رسیده تا اپل دوربین سلفی هندست‌های خود را ارتقاء دهد. در صورت صحت شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد که سری آی‌فون 14 مجهز به دوربین سلفی با قابلیت فوکوس خودکار خواهد بود. این موضوع در کنار سایر اصلاحات عملکردی دیگر موجب شده تا قیمت ماژول دوربین جلویی آی‌فون‌ 14 در مقایسه با مدل‌های پیشین تقریبا 3 برابر افزایش پیدا کند.

دوربین سلفی آی‌فون‌ 14 اپل 3 برابر گران‌تر از مدل نسل قبلی آن خواهد بود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)