اجرای طرح پزشک خانواده در محله دولتخواه منطقه 19


اجرای طرح پزشک خانواده در محله دولتخواه منطقه 19

دومین جلسه شورای هماهنگی اجرای طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار با حضور رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس ستاد مرکزی توانمندسازی محلات کم برخوردار در کل کشور، شهردار منطقه 19 و رؤسای دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این نشست علی آقامحمدی خواستار مشارکت حداکثری و پای کار بودن دستگاه‌های مسئول در رفع مشکلات محلات کم برخوردار شد.

رئیس ستاد مرکزی توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور گفت: باید اجرای طرح پزشک خانواده به عنوان پایلوت در محله دولتخواه با محوریت دانشگاه علوم پزشکی تهران و افزایش مراکز درمانی در این منطقه انجام شود.

این مسئول خواستار تهیه بانک اطلاعاتی از افراد نیازمند جویای کار شد و افزود: در این خصوص فهرست افراد در اختیار سپاه، NGO، گروه‌های جهادی به روز رسانی و به کمیته امداد و بهزیستی در راستای دریافت خدمات تیم‌های فنی این دو سازمان شد.
مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ نیز در این نشست ضمن قدردانی از توجه ویژه به این منطقه و محلات کم برخوردار، گزارشی در خصوص فعالیت‌های مدیریت شهری منطقه در ساماندهی دستفروشان خلازیر، تغییر کاربری زمین‌های ناحیه سه و طرح باز آفرینی این محدوده، احداث مجتمع انتظامی و اختصاص ساختمانی برای ایجاد کلانتری در خلازیر ارائه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...