تیم مبل شهاب-مبل قالار فاتح مسابقات فوتسال جام رمضان گرگان شد


تیم مبل شهاب-مبل قالار فاتح مسابقات فوتسال جام رمضان گرگان شد

گرگان - ایرنا - پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان گرگان سرانجام با برگزاری مسابقه فینال در چهارشنبه شب با قهرمانی تیم مبل شهاب-مبل قالار بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقه فینال جام رمضان گرگان بین ۲ تیم مبل‌شهاب - مبل قالار و اروپااسپورت برگزار شد که سرانجام با پیروزی تیم مبل‌شهاب - مبل‌قالار خاتمه یافت.

در این مسابقه که به قضاوت محمد تیموری به عنوان داور به همراه علی‌اکبر ملک‌مجنی داور دوم و افشین شهریاری منشی و وقت‌نگهدار برگزار شد، تیم مبل‌شهاب - مبال‌قالار با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید.

برای تیم‌ مبل‌شهاب - مبل‌قالار، هر ۲ گل توسط رشید پنق به ثمر رسید و تک گل تیم اروپااسپورت توسط غفور میرزاعلی زده شد.

براساس این نتیجه تیم‌ مبل‌شهاب - مبل‌قالار به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌ اروپااسپورت به مقام نایب قهرمانی رسید.

همچنین با توجه به شرایطی که در مسابقه نیمه‌نهایی این‌ رقابت‌ها حدود سه هفته پیش ایجاد شده بود و تصمیمات کمیته برگزاری مسابقات و کمیته انضباطی، مسابقه رده‌بندی برگزار نشد و تیم‌ زنده‌یاد نوروز عرب به مقام سوم دست یافت.

براساس نظر کمیته فنی این مسابقات، سجادمیرببهانی به عنوان فنی‌ترین و جوان‌ترین بازیکن انتخاب شد.

همچنین رامین حسن‌قاسمی با ثبت ۱۰ گل زده، عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد و کاپ اخلاق هم به تیم مرکز وکلا اهدا شد.

در رقابت‌های فوتسال جام رمضان گرگان در سال ۱۴۰۱، گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و جهار هزار شهید استان گلستان، در دور مقدماتی ۳۲ تیم حضور داشتند که در مجموع ۶۴ مسابقه برگزار شده در مجموع ۲۳۶ گل به ثمر رسید.

علی قدمنان مسوول کل برگزاری این رقابت‌ها بود که سیدابوالفضل حسینی، عباس عبدالهی، ابوالفضل رحمانی و مجید میهن‌دوست وی را در امر برگزاری مسابقات همراهی کردند.

پس از ناتمام ماندن یکی از ۲ مسابقه مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال جام رمضان گرگان، کمیته برگزاری این رقابت‌ها پس از حذف ۲ تیم، تصمیمی در خصوص ادامه این مسابقات اعلام کرده بود.

رییس هیات فوتبال گرگان در این خصوص گفته‌بود، پس از گزارش داور مسابقه، ناظر بازی، عوامل برگزاری مسابقه و گزارش‌های مستند دیگر، هیات برگزاری و هیات فوتبال تصمیم به حذف ۲ تیم برگزارکننده مسابقه مرحله نیمه ‌نهایی گرفتند.

محمدعلی طبرسا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از آنجایی که تکلیف یک تیم صعود کننده به فینال مشخص شده بود، باید در خصوص دیگر تیم فینالیست این رقابت‌ها و به اتمام این دوره از مسابقات جام رمضان گرگان، تصمیم قطعی اتخاذ می‌شد.

وی بیان کرد: پس از چندین جلسه بحث و تبادل نظر و بررسی تمامی جوانب، در گام اول تصمیم گرفته شد تا در صورت برگزاری و ادامه رقابت‌ها، مسابقات تا فینال بدون تماشاگر و تنها با حضور عوامل ۲ تیم (هر تیم نهایت ۱۲ بازیکن و یک مربی و یک سرپرست در مجموع ۱۴ نفر) و عوامل برگزاری مسابقات و داوران هر دیدار برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این تصمیمات، تیم اروپا اسپورت یکی از تیم‌های حذف شده مرحله یک چهارم نهایی توسط تیم‌هایی که مسابقه آنها ناتمام ماند، باید به مصاف تیم زنده‌یاد نوروز عرب برود که برنده این مسابقه راهی دیدار فینال خواهد شد و بازنده به مقام سوم خواهد رسید.

رییس هیات فوتبال گرگان گفت: یکی دیگر از تیم‌های دیگر که در مرحله یک چهارم نهایی نیز در مقابل دیگر تیمی که مسابقه آنها ناتمام شد، می‌توانست به مصاف تیم اروپا اسپورت برود اما به علت این که آن تیم هم مشکلات انضباطی و ۲ بازیکن اخراجی در مرحله یک چهارم نهایی داشت، تصمیم گرفته شد تا این تیم هم کنار گذاشته شود.

طبرسا افزود: تیم زنده‌یاد نوروز عرب در مرحله نیمه نهایی مغلوب تیم مبل شهاب مبل قالار شده بود.

وی تاکید کرد: مسابقه بین تیم‌های اروپا اسپرت و زنده‌یاد نورورز عرب، بدون تماشاگر خواهد بود و از آنجایی که تیم سوم این رقابت‌ها بعد از این مسابقه مشخص خواهد شد، دیدار رده‌بندی برگزار نخواهد شد و تنها شاهد یک مسابقه فینال خواهیم بود.

تیم اروپا اسپورت موفق شده بود شب قبل از فینال با نتیجه ۷ بر ۳ تیم‌ زنده‌یاد نوروز عرب را شکست دهد.

طبرسا ادامه داد: با توجه به اتفاقات ایجاد شده در دیدار ۲ تیم شهدای جلین و انصارالحسین (ع) رشمی‌های گرگان در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان گرگان، پس از بررسی‌های به عمل آمده و جلسات متعددی که با هیات رییسه هیات فوتبال این شهرستان و کمیته برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان گرگان برگزار شد و حکم این کمیته مبنی بر حذف ۲ تیم براساس بند ۶ آیین نامه مسابقات صادر شد.

وی یادآور شد: این تیم‌ها همچنین به پرداخت خسارت به اموال سالن که در حین درگیری بین بازیکنان و هوادارانشان وارد شد ملزم شدند.

براساس این‌ گزارش دومین مسابقه مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام رمضان گرگان چهارشنبه شب (۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) به دلیل درگیری شدید و تنش بین‌ تماشاچیان ۲ تیم نیمه کاره پایان یافت.

مسابقه دوم این مرحله که بین ۲ تیم انصارالحسین (ع) رشمی‌های گرگان و شهدای جلین در حال برگزاری بود، ۲ تیم در ۲ وقت قانونی ۲۰ دقیقه‌ای به تساوی یک بر یک‌ دست یافتند.

براساس قانون این رقابت‌ها ۲ تیم پس از کسب تساوی در ۲ وقت پنج دقیقه‌ای به مصاف هم رفتند که گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

پس از برگزاری تشریفات‌ اولیه ضربات پنالتی توسط داوران بازی، در حالی که ۲ تیم آماده زدن پنالتی‌ها بودند، درگیری شدیدی بین تماشاچیان ۲ تیم به وجود آمد.

در این درگیری که همراه با پرتاب بطری‌های آب، صندلی‌های داخل سالن و حتی لوازم دیگر به همراه بود، تعدادی از تماشاچیان مجروح و مصدوم و تعدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رقابت‌های فوتسال جام رمضان گرگان گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و چهارهزار شهید استان گلستان با حضور ۳۲ تیم در هشت گروه چهار تیمی از هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده بود که پس از برگزاری ۶۰ بازی، چهار تیم مبل شهاب مبل قالار، زنده‌یاد نوروز عرب، انصارالحسین (ع) رشمی‌های گرگان و شهدای جلین به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان