سرمربی تراکتور: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم


سرمربی تراکتور: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به وضعیت تیم‌های دیدار امروز تبریز در جدول لیگ برتر فوتبال گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش ایرنا، ارطغرول ساغلام شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و فجر شهید سپاسی، ضمن ابراز ناراحتی از حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان و عرض تسلیت، افزود: برای بازماندگان این حادثه دلخراش از خداوند صبر و برای مصدومان نیز سلامتی آرزومندم.

سرمربی ترک تبار تیم فوتبال تراکتور گفت: امروز یکی از روزهای سخت را پشت سر گذاشتیم چرا که با انگیزه کار کردن در چنین بازی‌هایی مشکل است.

ساغلام خاطرنشان کرد: من به بازیکنانم گفته بودم که ما نماینده جامعه ورزشی هستیم، پس باید هر چه در توان داریم را انجام دهیم تا به هدف خود دست بیابیم.

وی با بیان اینکه من هم به اندازه بازیکنان رقیب، ناراحت هستم، اظهار داشت: باتوجه به اینکه تیم رقیب از سقوط ناراحت است، من شرایط کنونی را برای تحلیل بازی مناسب نمی‌بینم.

مجتبی سرآسیابی سرمربی تیم فجر سپاسی نیز به دلیل شرایط روحی بدی که از شکست و سقوط تیمش به لیگ دسته یک داشت با عذرخواهی از اصحاب رسانه در نشست خبری حاضر نشد.

تیم تراکتور با برد ۲ بر یک امروز مقابل فجر سپاسی، ۲۸ امتیازی شد و در رده سیزدهم جای گرفت و تیم فجر با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت و به لیگ دسته یک سقوط کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی