اثری از زهرا رضایی نیست! / پایان عملیات جستجو برای دختر گمشده در کالپوش


 اثری از زهرا رضایی نیست! / پایان عملیات جستجو برای دختر گمشده در کالپوش

حوادث رکنا: رییس هلال احمر سمنان گفت: امروز ساعت 14 پایان عملیات جستجو برای یافتن دختر بچه گمشده کالپوشی اعلام می شود و دختر بچه پیدا نشد.

به گزارش رکنا، محمد خانی رییس هلال احمر سمنان گفت:علی رغم تمامی تلاش‌های انجام شده برای یافتن دختر بچه کالپوشی از سوی تمامی نیرو‌های امدادی، انتظامی و محلی در مدت هفت روز گذشته، متأسفانه اثری از زهرا نیست و ساعت ۱۴ امروز پایان عملیات جستجو اعلام می شود و دختر بچه پیدا نشد.

 اثری از زهرا رضایی نیست! / پایان عملیات جستجو برای دختر گمشده در کالپوش

هم اکنون جستجو برای یافتن دختر 7 ساله اهل شهرستان میامی در جنگل‌های نام نیک بخش کالپوش، به دست کاراگاهان پلیس در مجموعه ناجای استان سمنان سپرده شده است.

در این مدت بیش از ۸۰ نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر از استان سمنان و گلستان و همچنین نیرو‌های انتظامی حضور داشتند.

تلاش ها نتیجه نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه نیرو‌های لازم و یک فروند پهپاد شناسایی از استان خراسان نیز برای جست‌وجو به کمک نیرو‌های امدادی استان سمنان آمدند گفت: همچنین در این عملیات جست‌وجو بیش از ۲۰۰ نفر از نیرو‌های بومی و مردمی روستا‌های دشت شاد، نام نیک و کالپوش نیز حضور داشتند که متأسفانه همه این تلاش‌ها برای پیدا کردن زهرای هفت ساله نتیجه‌ای نداشته است.

به دنبال اعلام مفقودی یک دختر بچه به نام «زهرا عرب‌اسدی»، از اهالی روستای کلاته‌اسد میامی که روز جمعه، ۳۰ اردیبهشت در جنگل‌های دشت شاد از توابع شهرستان میامی اتفاق افتاد،حدود ۲۰۰ نفر از از نیرو‌های نیرو‌های محلی روستا‌های مناطق اطراف به‌ویژه دشت شاد، نام نیک و کرنگ، عملیات جست‌وجوی این کودک را انجام می‌دادند.

این اتفاق در جریان اختتامیه جشنواره دشت شقایق‌های کالپوش و در ساعت ۱۹ و ۳۰ روز جمعه صورت گرفت.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا