عملکرد مثبت اوقاف خراسان رضوی در توسعه نیروگاههای خورشیدی و اخبار کوتاه دیگر


عملکرد مثبت اوقاف خراسان رضوی در توسعه نیروگاههای خورشیدی و اخبار کوتاه دیگر

مشهد-ایرنا-عملکرد مثبت اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در راستای توسعه نیروگاههای برق خورشیدی و تاکید سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان درباره لزوم پایداری آگاهانه با مدل‌سازی آموزه‌های مقاومت از اخبار کوتاه خراسان رضوی در روز پنجشنبه است.

مشهد- مدیر کل سازمان بازرسی خراسان رضوی گفت: عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه استان در سرمایه‌گذاری موقوفات و توسعه نیروگاههای برق خورشیدی، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. به گزارش روز پنجشنبه سازمان اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین موسی فتوحی در جلسه مشترک با مسوولان اوقاف استان، افزود: حضور علما و فضلا در اداره اوقاف بسیار ارزشمند است زیرا اوقاف باید با نگاه فقهی، شرعی و حقوقی اداره شود.در این دیدار مدیر کل سازمان بازرسی استان خراسان رضوی و هیات همراه از موزه و کتابخانه تخصصی وقف مشهد و بازرسان سازمان بازرسی مستقر در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و نمایشگاه دستاوردهای اداره کل اوقاف در حوزه سرمایه‌گذاری و بهره‌وری موقوفات بازدید کردند. بیش از ۵۰ نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه و موقوفات استان خراسان رضوی ایجاد شده است که توانایی تولید حدود دو مگاوات برق را دارد. ۳۰۴ بقعه متبرکه امامزادگان در خراسان رضوی وجود دارد.

مشهد- سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: پایداری آگاهانه با مدل سازی آموزه های مقاومت، نیاز فرهنگ عمومی امروز است. افشین تحفه گر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: باید ببینیم فرهنگ عمومی آن روزها چه شاخصه‌ای داشت که باعث شد تا با همدلی، پایداری، مقاومت با دست خالی، تحریم و فشارهای جهانی، توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و آن را در تاریخ جاودانه سازیم. وی ادامه داد: در فرهنگ عمومی امروز نیز اگر تاب‌آوری و پایداری بر اصول ارزشی کمرنگ شده باشد، باید با آگاهی بخشی به مردم و با مدل‌سازی بر اساس آن چه که در تاریخ دفاع مقدس دیده و تجربه شده است، روحیه مقاومت و ظلم‌ستیزی را دوباره پررنگ کرده و به جامعه باز گردانیم. سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی اظهار کرد: با بررسی اصول جهان‌بینی، نمادهای فرهنگی و ویژگی های فرهنگ عامه در آن روزگار، می توان به مدل هایی رسید که نسل امروز بتوانند آگاهانه در هر شرایطی، تاب آوری و پایداری و مقاومت داشته باشند و بر ارزش‌های خود نیز پایدار بمانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز