عملیات جست وجو در متروپل آبادان تا زمانی که مطمئن شویم کسی زیر آوار نیست ادامه دارد


عملیات جست وجو در متروپل آبادان تا زمانی که مطمئن شویم کسی زیر آوار نیست ادامه دارد

اهواز - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عملیات جست و جو و نجات در متروپل آبادان تا لحظه‌ای که مطمئن شویم کسی زیر آوار نیست ادامه دارد گفت: نیروهای امدادی و هلال احمر همچنان در کنار مردم بوده و تلاش می‌کنیم عملیات امدادی به بهترین نحو پیش برود.

پیرحسین کولیوند شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات جست و جو و نجات با تمام توان در محل حادثه ادامه دارد و تیم های تخصصی از نقاط مختلف کشور در محل حضور دارند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی جهت تسهیل در روند آواربرداری گفت: اقدامات و عملیات براساس شرایط پروژه تغییر می‌کند، با توجه به اینکه هر لحظه ممکن است شرایط خاص و جدیدی ایجاد شود نیاز است متناسب با آن اقدام کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تفکیک بخش‌های مختلف ساختمان افزود: آواربرداری ضلع شرقی ساختمان توسط قرارگاه خاتم، ضلع شمالی توسط آتش نشانی و جست و جو و نجات توسط جمعیت هلال احمر با جدیت در حال انجام است.

وی گفت: در تلاش برای رسیدن به طبقات زیرین و همکف ساختمان متروپل هستیم اما خطر ریزش ساختمان کناری وجود دارد ،به رغم رعایت تمامی شرایط ایمنی خطر پذیری وجود دارد.

بخشی از برج ۲ قلوی متروپل آبادان دوم خرداد ماه فرو ریخت.

این حادثه تاکنون باعث مرگ ۱۹ نفر و مصدوم شدن ۳۷ نفر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...