دوج دورانگو R/T با پکیج نارنجی هِمی معرفی شد


دوج دورانگو R/T با پکیج نارنجی هِمی معرفی شد

دوج در حال عرضه دورانگو R/T با پکیج نارنجی هِمی است. پیش از این نیز شاهد عرضه دو محصول عضلانی دوج یعنی چلنجر و چارجر با این پکیج ظاهری بوده‌ایم. از آنجایی که شاسی‌بلند سه ردیفه این خودروساز با پیشرانه 8 سیلندر 5.7 لیتری هِمی در دسترس خواهد بود بنابراین رنگ نارنجی نیز منعکس کننده … The post دوج دورانگو R/T با پکیج نارنجی هِمی معرفی شد...

دوج در حال عرضه دورانگو R/T با پکیج نارنجی هِمی است. پیش از این نیز شاهد عرضه دو محصول عضلانی دوج یعنی چلنجر و چارجر با این پکیج ظاهری بوده‌ایم. از آنجایی که شاسی‌بلند سه ردیفه این خودروساز با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری هِمی در دسترس خواهد بود بنابراین رنگ نارنجی نیز منعکس کننده رنگ اصلی پیشرانه همی ‌خواهد بود. پکیج نارنجی همی در واقع گرامی داشت سنت این خودروساز در تولید محصولاتی عضلانی و پرقدرت است.

دوج دورانگو R/T با پکیج نارنجی هِمی معرفی شد

آنچه باعث تمایز دورانگو R/T نارنجی همی ۲۰۲۲ از سایر نسخه‌های این شاسی‌بلند می‌شود نوارهای نارنجی و مشکی روی کاپوت و نشان‌های خاکستری و نارنجی روی بدنه هستند. چراغ‌های عقب نیز به رنگ تیره درآمده‌اند و رینگ‌های ۲۰ اینچی نیز با طرح مشکی در دسترس خواهند بود. پکیج نارنجی هِمی با تمامی رنگ‌های بدنه این خودرو شامل خاکستری، مشکی، قرمز و سفید همراه می‌شود. داخل کابین نیز شاهد دوخت نارنجی روی صندلی‌ها هستیم. صندلی‌های جلویی دورانگو از نوع SRT و صندلی‌های ردیف دوم از نوع خلبانی هستند. همین دوخت نارنجی روی پانل پشت آمپرها، درب‌ها و استراحت گاه دست و فرمان بکار رفته است.

دوج دورانگو R/T با پکیج نارنجی هِمی معرفی شد

افرادی که این پکیج را انتخاب می‌کنند قادر به انتخاب دو پکیج دیگر نیز خواهند بود. پکیج نارنجی همی پلاس شامل سانروف برقی، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۹ بلندگو، سیستم‌های ایمنی پیشرفته و… خواهد بود. پکیج نارنجی همی Tow N Go فقط برای مدل‌های چهار چرخ محرک قابل سفارش خواهد بود و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به تجهیزات یدک کشی پیشرفته، رینگ‌های ۲۰ اینچی، کالیپرهای ترمز نارنجی برمبو، سیستم تعلیق پرفورمنس بیلشتین و تجهیزات بیشتر اشاره کرد. پکیج نارنجی همی قیمت ۱۹۹۵ دلاری دارد درحالی‌که دو پکیج نارنجی همی پلاس و Tow N Go با بهای ۴۵۰۰ و ۵۰۹۵ دلار قابل انتخاب هستند.

دوج دورانگو R/T با پکیج نارنجی هِمی معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !