جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: شهادت افتخاری است که نصیب هر فرد نمی شود


جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: شهادت افتخاری است که نصیب هر فرد نمی شود

اراک - ایرنا - جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهادت افتخار و مقام بالایی است که نصیب هر فرد نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «علی شیرازی» روز جمعه در آیین تشییع شهید «احسان قدبیگی» در مصلی بیت المقدس اراک، افزود: براساس فرموده امام علی(ع) بهشت هشت درب دارد و یکی از این درب‌ها ویژه جهاد است و این درب به روی هر کسی باز نمی شود و ویژه اولیای الهی و دوستان ویژه خداوند است.

وی ادامه داد: خیلی ها دوست داشتند شهید شوند اما این سعادت نصیبشان نشد و شهادت را به نام انسان‌های صالح، عارف، وارسته و وابسته به خداوند ثبت می‌کنند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: اینکه امروز این جمعیت عظیم در اراک آمدند و این شهید را تشییع کردند می دانند که دارند یکی از اولیای الهی را تشییع می کنند و اگر این شهید بزرگوار به مرگ طبیعی دار فانی را داع می‌کرد بدون شک این جمعیت کثیر برای تشییع جنازه وی نمی‌آمدند.

حجت‌الاسلام شیرازی بیان کرد: وقتی یک انسانی وارسته به کمال می رسد و خداوند باب شهادت را برای او باز می کند، دوستان و اقوام به او تبریک می‌گویند و این شهید عزیز در جوانی به شهادت رسید و راه صد ساله را یک شبه طی کرد.

وی اضافه کرد: از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی شهادت این عزیز را به پدر، مادر، همسر و همه بستگان و همکاران شهید قدبیگی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟