آیت‌الله رئیسی فرارسیدن سالگرد استقلال جمهوری آذربایجان را تبریک گفت


آیت‌الله رئیسی فرارسیدن سالگرد استقلال جمهوری آذربایجان را تبریک گفت

تهران- ایرنا- رئیس‌جمهور در پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سالگرد استقلال جمهوری آذربایجان، اظهار امیدواری کرد ظرفیت‌های طرفین در راستای خواست و منافع متقابل دو ملت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش حوزه دولت ایرنا، رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن سالگرد استقلال جمهوری آذربایجان، بر جایگاه این کشور در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و اهتمام خویش در پیشبرد مناسبات همسایگی با کشور برادر جمهوری آذربایجان تاکید کرد.

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در این پیام با اشاره به اینکه تاریخ و مذهب مشترک و پیوندهای عمیق دو ملت ایران و ‌آذربایجان پایه‌های مستحکم و پشتوانه‌ای ارزنده را برای مناسبات دو کشور در دوران جدید فراهم کرده است، تصریح کرد : براساس همین پیوندها، جمهوری اسلامی ایران پس از استقلال جمهوری آذربایجان همواره در چارچوب منافع متقابل در جهت گسترش مناسبات طرفین در همه زمینه‌ها تلاش کرده است.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از اینکه پس از رفع اشغال اراضی جمهوری آذربایجان، زمینه‌های همکاری دو کشور بیش از پیش گسترش یافته، اظهار امیدواری کرد که این ظرفیت‌ها با تلاش طرفین در راستای خواست و منافع متقابل دو ملت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه