معاون استاندار لرستان: عدالت محوری در نظام پزشکی ضروری است


معاون استاندار لرستان: عدالت محوری در نظام پزشکی ضروری است

خ‍رم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: عدالت محوری در جامعه نظام پزشکی ضروری است چراکه موجب توسعه و برطرف کردن مشکلات صنفی می شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان بهرام ستاری در همایش ائتلاف نظام پزشکی زاگرس نشینان اظهار کرد: این ائتلاف می تواند در ابعاد گوناگونی راهگشا باشد و همانگونه که نقش ارزنده نخبگان زاگرس نشین در عرصه های متعدد زبانزد بوده است در بحث نظام پزشکی هم می تواند تاثیرگذار باشد.

وی گفت: باوجود مشکلات گذشته در خصوص ویروس کرونا با هماهنگی و حرکت‌های مدبرانه نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و نظام صنفی، به جایگاه امنی دست پیدا کرده ایم و اکنون صادرکننده واکسن کرونا هستیم.

وی افزود: خدمات نظام پزشکی با سلامت مردم در ارتباط بوده و ممکن است با مشکلاتی مواجه شود اما اقدامات ارزنده آن را نمی توان نادیده گرفت.

معاون استاندار لرستان گفت: حمایت از شاغلان و بیماران در این عرصه ضروری است و باید رویکرد این ۲ بر اساس عدالت محوری باشد به نحوی که پاسخگوی انتظارات مردم و جامعه پزشکان باشیم و کاستی ها را پیگیری کنیم.

ستاری با اشاره به اینکه هماهنگ کردن مجموعه عوامل از جمله پزشک، زیرساخت ها و عوامل اجرایی از رسالت های نظام پزشکی است گفت: امروزه در بحث خدمات رسانی، توجه به عدالت محوری ضروری است که ائتلاف می تواند به عنوان محل اشتراک و اتحاد، زمینه را برای حل مشکلات صنفی از جمله بحث بیمه سلامت و عدم پرداخت کارانه ها برطرف کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس ناجوری از مهران مدیری که حسابی بد آموزی دارد/ تصویر