830 تیم برای حضور در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم استان مرکزی ثبت نام کردند


830 تیم برای حضور در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم استان مرکزی ثبت نام کردند

اراک – ایرنا - رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان مرکزی گفت: 830 تیم برای حضور در مسابقات مینی فوتبال «جام پرچم» ویژه روستائیان این استان در 2 بخش مردان و زنان ثبت نام کردند.

«علی عشوری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از مجموع تیم‌های ثبت نام شده در این دوره از مسابقات ۱۶۱ تیم در بخش بانوان و بقیه در بخش آقایان ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار و ۳۰۰ تیم از نقاط مختلف کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، ادامه داد: اولین دوره مسابقات جام مینی فوتبال روستایی و عشایری به صورت مرحله‌ای در تمامی روستاهای استان همزمان با سراسر کشور با عنوان جام پرچم در ۲ بخش آقایان و بانوان در رده سنی بالای ۱۵ سال برگزار می‌شود.

عشوری افزود: مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در سطح روستاها، بخش ها، شهرستانها و استان برگزار می شود و تیم قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری اعزام می شود.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان مرکزی بیان کرد: مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات از نیمه نخست تیرماه آغاز و مرحله کشوری این رویداد ورزشی نیز با حضور قهرمانان استان‌ها شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

عشوری اضافه کرد: تیم های منتخب در سطح بخش، شهرستان، استان و کشور به رقابت می پردازند و در نهایت تیم برتر به مسابقات بین المللی اعزام خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!