زاهدی: به پیشنهاد پرسپولیس پاسخی ندادم/زوریا می‌خواهد من را بفروشد


زاهدی: به پیشنهاد پرسپولیس پاسخی ندادم/زوریا می‌خواهد من را بفروشد

تهران- ایرنا- مهاجم تیم زوریا اوکراین گفت:‌ به پیشنهاد پرسپولیس پاسخی ندادم چرا که هنوز شرایط قراردادی‌ام با باشگاه اوکراینی را نمی‌دانم.

به گزارش ایرنا، شهاب زاهدی روز شنبه در گفت و گویی رادیویی در مورد پیوستنش به تیم پرسپولیس اظهار داشت: با زوریای اوکراین قرارداد دارم و با توجه به شرایط این کشور هنوز مشخص نیست که فصل بعد لیگ این کشور برگزار شود یا خیر. صحبت‌هایی از سوی باشگاه پرسپولیس انجام شد اما من پاسخی ندادم چون شرایطم را نمی‌دانم.

وی افزود: اگر لیگ برگزار شود فکر می‌کنم زوریا قصد فروش من را داشته باشد اگر هم برگزار نشود، بازیکن آزاد هستم و شرایط متفاوت است. فعلا منتظر هستم ببینم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

مهاجم ایرانی تیم زوریا در مورد اینکه دوست دارد در فوتبال اروپا بازی کند یا به ایران بازگردد، گفت:‌ در مورد این موضوع فکر نکردم. پرسپولیس تیمی بوده که از آن رشد کردم. علاوه بر تیم اصلی من در آکادمی این باشگاه پرورش یافتم و به این تیم عرق خاصی دارم. فعلا شرایط را نمی‌دانم.

وی در مورد سایر پیشنهادات از تیم‌های ایرانی گفت: در حال حاضر پیشنهاد خاصی نبوده اما در پنجره قبلی پیشنهاداتی رسید و فکر می‌کنم نسبت به بازگشتم نا امید شدند.

این بازیکن تاکید کرد: دوست دارم که در پنج لیگ اول اروپا بازی کنم اما الان نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی