570 بسته معیشتی بین کارگران سردشتی توزیع شد


570 بسته معیشتی بین کارگران سردشتی توزیع شد

مهاباد - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) و سالروز آزاد سازی خرمشهر 570 بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده‌ کارگران این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ جبار فصاحت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه این تعداد بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تهیه شد.

وی افزود: هر بسته شامل پنج قلم کالا از جمله برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن و خرما به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت اضافه کرد: این بسته‌ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه شده و توسط حوزه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان با اولویت کارگران و استادکاران ساختمانی، اعضای خانه کارگری، شهرداری، ادارات خدمات رسان توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون در قالب ۲۱ مرحله بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

این شهرستان دارای سه هزار نفر کارگر و استادکار ساختمانی است که مشمول قانون کار نیستند، از این تعداد تنها یک هزار و ۷۰۰ نفر بیمه تامین اجتماعی هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

2 نفر بر اثر تصادف در زیرگذر ورودی ارومیه جان باختند