نائب‌رئیس کنفدراسیون قایقرانی بادبانی آسیا به ایران سفر می‌کند


نائب‌رئیس کنفدراسیون قایقرانی بادبانی آسیا به ایران سفر می‌کند

کاپیتان عبدالرحمان ارشد نائب رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا برای برگزاری یک دوره آموزشی و بازدید از امکانات بادبانی به ایران سفر می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی و نائب‌رئیس کنفدراسیون سیلینگ آسیا مقرر شد همکاری‌های مشترکی بین فدراسیون ایران و کنفدراسیون بادبانی آسیا صورت بگیرد اما به دلیل شیوع کرونا این اقدامات به تاخیر افتاد.

در اولین همکاری تیم آپتمیست ایران با ترکیب ۲ سیلور و یک مربی به مسابقات بین‌المللی پاکستان اعزام شدند و در مرحله بعد کاپیتان ارشد نائب رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا به ایران سفر خواهد کرد.

نائب‌رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا در این سفر با مسئولین فدراسیون دیدار می‌کند و بازدیدی از اماکن و تجهیزات بادبانی ایران خواهد داشت.

با حضور کاپیتان ارشد کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی، در یک دوره آموزشی به میزبانی جزیره کیش کارگاه تخصصی حوزه بادبانی برای مدیران و مربیان در جهت توسعه این رشته در ایران را برگزار می‌کند.

او ۲۱ خرداد در یک سفر ۵ روزه به ایران سفر می‌کند و در این سفر در راستای توسعه بادبانی ایران برنامه‌هایی خواهد داشت.

این سفر آغاز راهی برای توسعه همکاری‌های کنفدراسیون بادبانی آسیا و فدراسیون قایقرانی ایران در راستای توسعه رشته بادبانی در ایران است.

انتهای پیام/


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی