بازی Apex Legends از کافه بازار و مایکت حذف شد


بازی Apex Legends از کافه بازار و مایکت حذف شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) کافه بازار و مایکت به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نسخه موبایلی بازی Apex Legends – ایپکس لجندز را حذف کردند. نسخه موبایلی بازی Apex Legends نخستین بار در تاریخ 27 اردیبهشت منتشر شد و به سرعت توسط کاربران مورد استقبال قرار گرفت؛ به گونه‌ای که طی هفته نخست عرضه توانست به درآمد 5... نوشته بازی Apex...

کافه بازار و مایکت به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نسخه موبایلی بازی Apex Legends – ایپکس لجندز را حذف کردند.

نسخه موبایلی بازی Apex Legends نخستین بار در تاریخ ۲۷ اردیبهشت منتشر شد و به سرعت توسط کاربران مورد استقبال قرار گرفت؛ به گونه‌ای که طی هفته نخست عرضه توانست به درآمد 5 میلیون دلاری دست پیدا کند و عملکردی بهتر از پابجی داشته باشد. همچنین این بازی که درآمد آن به بازی کال آو دیوتی نیز نزدیک شده بود توانست در بیش از 60 کشور آمار بیشترین میزان دانلود از اپ استور را به خود اختصاص دهد.

حذف بازی Apex Legends از کافه بازار و مایکت

بازی Apex Legends از کافه بازار و مایکت حذف شدبازی Apex Legends از کافه بازار و مایکت حذف شد

در حالی که ایپکس لجندز پس از عرضه در فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی با استقبال کاربران مواجه شده بود، به تازگی کافه بازار و مایکت با انتشار بیانیه‌ای از حذف این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه خبر دادند. کافه بازار در حساب توییتری خود با اعلام حذف بازی Apex Legends نوشت:

به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، این بار بازی موبایلی اپکس لجندز از بازار حذف شد.
ما در بازار باور داریم که حذف و فیلترینگ برنامه‌ها و بازی‌ها، نه نیاز کاربران به آنها را از بین می‌برد و نه علاقه‌ی آنها را به محتوای محبوب‌شان کم می‌کند.اما با محدود کردن سبد محتوا، موجب تضعیف مارکت‌های ایرانی در برابر رقبای خارجی‌شان می‌شود.
در مدتی که میزبان این بازی در بازار بودیم، بازخوردهای مثبتی از کاربران گرفتیم. از اینکه دیگر امکان میزبانی آنرا نداریم متاسفیم و امیدواریم در آینده مجبور به اعمال چنین محدودیت‌هایی نباشیم.

روابط عمومی مایکت نیز با انتشار بیانیه‌ای در حساب رسمی اینستاگرامی خود از حذف بازی ایپکس لجندز به دستور کمیته فیلترینگ خبر داد. در ادامه می‌توانید تصویر بیانیه مایکت را مشاهده کنید:

بازی Apex Legends از کافه بازار و مایکت حذف شدبازی Apex Legends از کافه بازار و مایکت حذف شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی