فرماندار کنگاور: سیاست انقباضی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات پذیرفتی نیست


فرماندار کنگاور: سیاست انقباضی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات پذیرفتی نیست

کرمانشاه – ایرنا – فرماندار کنگاور، سیاست انقباضی بانک ها در پرداخت تسهلات را پذیرفتی ندانست و تاکید کرد برای به نتیجه رسیدن طرح های اشتغال زایی همکاری تنگاتنگ بانک های عامل ضروری است.

به گزارش ایرنا، «فرزادالماسی» عصر سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کنگاور از بانک‌ها خواست در حوزه‌های اشتغال و بسترهای تولید به دنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشند.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه مهمترین هدف دولت تحول آفرینی است، اظهار داشت: تحول آفرینی نیاز به مدیریت جهادی و شبانه روزی دارد که یکی از مولفه های آن اشتغال زایی و بهبود شرایط کسب و کار خواهد بود.

وی با بیان این موضوع که با کار کارشناسی ظرفیت تولیدات کامل لبنیات و چغندر و محصولات وابسته در این شهرستان طی یک طرح جامع تدوین شده، بیان کرد: جهادکشاورزی با ارائه مشوق های لازم در این حوزه بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت.

فرماندار کنگاور در ادامه با اشاره به اهمیت پیگیری جدی بهره مندی تولید کنندگان از تسهیلات تبصره ۱۸افزود: این قانون به دنبال توسعه اشتغال در کشور است. این تبصره فرصت خوبی برای شرکت ها است تا بتوانند طرح ها و پروژه های خود را با تسهیلات خوب و قابل قبول اجرایی کنند.

الماسی با تاکید بر اینکه اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ با هدف ترغیب اشتغالزایی در شهرستان کنگاور انجام شود، اظهار داشت: ما باید تولیدکنندگان و صاحبان طرح های تولیدی را ترغیب کنیم تا با هدف ایجاد اشتغال در سطح شهرستان نسبت به دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ اقدام کنند.

شهرستان کنگاور با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا