جشن دختران ماه با حضور دختران و مادران جیرفتی باشکوه برگزار شد


جشن دختران ماه با حضور دختران و مادران جیرفتی باشکوه برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) جشن دختران ماه در سالن مداحی پور جیرفت با حضور باشکوه دختران و مادران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) جشن دختران ماه در سالن مداحی پور جیرفت با حضور باشکوه دختران و مادران برگزار شد.

«محدثه ملایی» در این آئین ضمن تبریک مناسبت فرخنده ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: آن بانوی گرامی کریمه اهل بیت (ع) است.

این کارشناس مذهبی افزود: کریم فردی است که اگر دست نیاز به سوی او دراز کنی دست خالی از درب خانه اش بر نمی گردی و امام حسن مجتبی (ع) و حضرت معصومه (س) به کریم و کریمه اهل بیت (ع) معروف هستند.

وی ابراز کرد: این بانوی کریمه از دوران کودکی در علم، کمال و عبادت مقام بالایی داشتند.

ملایی حضرت معصومه (س) را بهترین الگوی دینی برای دختران دانست و اظهار کرد: مادران باید از کودکی دختران خود را با شخصیت این بانوی کریمه آشنا کرده و از سیره آن حضرت برای تربیت دختران خود بهره ببرند.

«طاهره رودباری» در این جشن باشکوه ضمن خیر مقدم، گفت: جشن میلاد حضرت معصومه (س) ویژه دختران است که با حضور حداکثری دختران و مادران برگزار شد.
مدیر موسسه مهدی یاوران جیرفت ابراز کرد: این حضور پر شور نشانه ارادت دختران و مادران ما به ساخت مقدس اهل بیت (ع) است.
وی با اشاره به آمار بالای شرکت کنندگان در جشن دختران ماه، اظهار کرد: جا دارد متولیان امر به این مهم توجه داشته باشند برای برگزاری چنین جشن هایی که با ازدیاد جمعیت همراه است، باید سالن اجتماعات با ظرفیت بالا احداث شود.
رودباری ضمن ابراز خرسندی از استقبال بی نظیر دختران و مادران از جشن دختران ماه، عنوان کرد: پویش عکس سلفی با رفیق محجبه نیز با حضور ۸۰ نفر از دختران و مادران برگزار شد.
مدیر موسسه مهدی یاوران جیرفت در خاتمه عنوان کرد: در این پویش از دختر بچه پنج ماهه تا مادر ۵۰ ساله شرکت کرده اند که به قید قرعه به تعداد ۱۲ نفر جوایزی اهدا می شود.
گفتنی است؛ جشن دختران ماه با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان همراه با سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقات فرهنگی و تجلیل از برگزیدگان پویش عکس سلفی با رفیق محجبه برگزار شد.
پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام