فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و آموزش برابر


فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و آموزش برابر

اردبیل- قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در استان اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در همایش جهادگران قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر که صبح پنجشنبه در خانه معلم اردبیل برگزار شد، معاون تربیتی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تبریک دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: در قالب قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر سعی بر این است تا کاستی‌های نظام تعلیم و تربیت مورد توجه قرار گرفته و نسبت به رفع این کاستی‌ها اقدام جهادی و عملیاتی آغاز شود.

سید غلامحسن خلیلی موسوی تصریح کرد: در سند تحول بنیادین به اعتلای نظام تعلیم و تربیت در ابعاد و ساحه‌های مختلف تاکید شده و ما نیز تلاش می‌کنیم تا با اولویت مناطق محروم افزایش مشارکت اولیا و خانواده‌ها را در ایجاد تحول آموزش و پرورش شاهد باشیم.

وی به بخش‌های مختلف این قرارگاه و حرکت‌های راهبردی در حوزه تربیتی، پرورشی‌، آموزشی و فعالیت‌های عمرانی، خدماتی اشاره کرد و گفت: در همه شهرستان‌ها این قرارگاه فعالیت خود را آغاز کرده و در گام نخست در نیر احداث مدرسه روستای کریق نیز آغاز شده تا در سال‌جاری شاهد بهره‌برداری از این فضای آموزشی باشیم.

معاون تربیتی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در همه شهرستان‌ها این قرارگاه با ترکیب ۹ کارگروه فعال فعالیتش را آغاز کرده تا در سال‌جاری کاستی‌های نظام تعلیم و تربیت مورد توجه قرار گرفته و به رفع آن اقدام مؤثر انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر در این جلسه رئیس قرارگاه فاطمه‌الزهرا و کانون‌های خدمت رضوی نیز با اشاره به شکل‌گیری قرارگاه فاطمه‌الزهرا در استان اردبیل در مقابله با تهاجم فرهنگی و رویکرد مردمی کردن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: در نشستی که مسئولان قرارگاه با مقام معظم رهبری داشتند، معظم‌اله تحقق اهداف در این حوزه را نیازمند حرکت عمومی در جامعه اعلام کردند.

علی حسن‌زاده اضافه کرد: ما باید به سمت فعالیت‌های فراگیر عمومی و مردمی حرکت کنیم تا با شکل‌گیری حلقه‌های عام و خاص بتوان فعالیت‌ها و اقدامات را در مسیر درست ساماندهی کرد.

وی فعالیت سه تیم در قرارگاه فاطمه‌الزهرا را در قالب دانش‌آموزی، محلات و جامعه فرهنگیان یادآور شد و بیان کرد: نقش‌آفرینی معلمان در حل مشکلات محلات و حضور ریش سفیدان در رأس فعالیت‌های مدارس زمینه حل مشکلات را فراهم کرده و ما در حوزه‌های مختلف سعی داریم از این ظرفیت استفاده کنیم.

در این جلسه مدیران و معاونان آموزش و پرورش و رؤسای نواحی و مناطق با بیان کاستی‌ها و مشکلات، ضرورت توجه جدی به فعالیت‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را به ویژه در بخش توسعه فضاهای آموزشی و توجه جدی به مقوله آموزش و تربیت مورد تاکید و یادآوری قرار داد.


به گزارش خبرنگار مهر، در همایش جهادگران قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر که صبح پنجشنبه در خانه معلم اردبیل برگزار شد، معاون تربیتی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تبریک دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: در قالب قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر سعی بر این است تا کاستی‌های نظام تعلیم و تربیت مورد توجه قرار گرفته و نسبت به رفع این کاستی‌ها اقدام جهادی و عملیاتی آغاز شود.

سید غلامحسن خلیلی موسوی تصریح کرد: در سند تحول بنیادین به اعتلای نظام تعلیم و تربیت در ابعاد و ساحه‌های مختلف تاکید شده و ما نیز تلاش می‌کنیم تا با اولویت مناطق محروم افزایش مشارکت اولیا و خانواده‌ها را در ایجاد تحول آموزش و پرورش شاهد باشیم.

وی به بخش‌های مختلف این قرارگاه و حرکت‌های راهبردی در حوزه تربیتی، پرورشی‌، آموزشی و فعالیت‌های عمرانی، خدماتی اشاره کرد و گفت: در همه شهرستان‌ها این قرارگاه فعالیت خود را آغاز کرده و در گام نخست در نیر احداث مدرسه روستای کریق نیز آغاز شده تا در سال‌جاری شاهد بهره‌برداری از این فضای آموزشی باشیم.

معاون تربیتی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در همه شهرستان‌ها این قرارگاه با ترکیب ۹ کارگروه فعال فعالیتش را آغاز کرده تا در سال‌جاری کاستی‌های نظام تعلیم و تربیت مورد توجه قرار گرفته و به رفع آن اقدام مؤثر انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر در این جلسه رئیس قرارگاه فاطمه‌الزهرا و کانون‌های خدمت رضوی نیز با اشاره به شکل‌گیری قرارگاه فاطمه‌الزهرا در استان اردبیل در مقابله با تهاجم فرهنگی و رویکرد مردمی کردن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: در نشستی که مسئولان قرارگاه با مقام معظم رهبری داشتند، معظم‌اله تحقق اهداف در این حوزه را نیازمند حرکت عمومی در جامعه اعلام کردند.

علی حسن‌زاده اضافه کرد: ما باید به سمت فعالیت‌های فراگیر عمومی و مردمی حرکت کنیم تا با شکل‌گیری حلقه‌های عام و خاص بتوان فعالیت‌ها و اقدامات را در مسیر درست ساماندهی کرد.

وی فعالیت سه تیم در قرارگاه فاطمه‌الزهرا را در قالب دانش‌آموزی، محلات و جامعه فرهنگیان یادآور شد و بیان کرد: نقش‌آفرینی معلمان در حل مشکلات محلات و حضور ریش سفیدان در رأس فعالیت‌های مدارس زمینه حل مشکلات را فراهم کرده و ما در حوزه‌های مختلف سعی داریم از این ظرفیت استفاده کنیم.

در این جلسه مدیران و معاونان آموزش و پرورش و رؤسای نواحی و مناطق با بیان کاستی‌ها و مشکلات، ضرورت توجه جدی به فعالیت‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را به ویژه در بخش توسعه فضاهای آموزشی و توجه جدی به مقوله آموزش و تربیت مورد تاکید و یادآوری قرار داد.

کد خبر 5505275



تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین