بیش از 50 برنامه محوری به مناسبت 14 و 15 خرداد در مساجد استان سمنان برگزار می‌شود


سمنان- ایرنا- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان...
سمنان- ایرنا- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: بیش از 50 برنامه محوری به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد و با هدف تجدید میثاق با هدف آرمان های امام راحل و زنده نگهداشتن راه و مکتب ایشان در مساجد این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی موسوی روز پنجشنبه به رسانه‌ها گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری مسابقه کتابخوانی، اهدای ثواب طرح تلاوت نور به روح مطهر امام راحل و شهدای قیام خونین ۱۵خرداد، مشارکت در اعزام کاروان به مرقد امام(ره) و سخنرانی و مداحی در مساجد استان سمنان می‌شود.

وی افزود: تفکر و اندیشه ناب امام خمینی (ره) کشور را از ذلت دوران ستمشاهی به اوج عظمت در دوران انقلاب اسلامی رساند و وظیفه همگان است که در تجلیل و نگرش بر سیره سیاسی و الهی این شخصیت مبارز دنیای اسلام کوشا باشند.

موسوی با اشاره به اینکه توجه به مبانی اندیشه های امام خمینی (ره) باعث بیمه انقلاب در برابر توطئه دشمنان و بیگانگان شد افزود: تداوم نظام اسلامی ایران اکنون استکبار جهانی را به وحشت افکنده است، زیرا مردم راه امام (ره) را به خوبی شناخته اند و در حال حاضر با قدرت و روشنگری، به این مسیر ادامه می‌دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، افزود: مردم ایران اسلامی این نکته را با جان و دل پذیرفتند و به آن عمل کردند و اکنون نیز مردم با وجود سلایق مختلف، گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند که این فرمانبرداری نیز خاری در چشم دشمنان است.

موسوی با بیان اینکه تجلیل از امام راحل به معنای حفظ کیان نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: آئین‌های سالگرد ارتحال امام راحل با هدف آشنایی بیشتر با دیدگاه ها و منویات ایشان برگزار می‌شود و این موضوع اکنون نیاز اساسی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: برگزاری آئین های ارتحال و آشنایی با اندیشه های امام راحل، بیعت مجدد با آرمانهای امام خمینی (ره) است و رهنمودهای جانشین امام راحل (ره)، یعنی مقام معظم رهبری هر ساله در سالگرد امام خمینی (ره) راهگشای تداوم مسیر نظام اسلامی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برنامه‌های سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: این برنامه ها با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان،نهادها و دستگاه های اجرایی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان برگزار خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه برنامه های محوری در همه شهرهای استان که نماز جمعه در آن اقامه می شود برگزار می شود، گفت: سخنرانان توانمندی برای این مراسم دعوت شده اند تا به بیان مسایل مختلف در سیره امام راحل و مسایل روز جامعه بپردازند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته