امام جمعه سیرجان: اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) اوج دشمنی با مسلمانان است


امام جمعه سیرجان: اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) اوج دشمنی با مسلمانان است

کرمان - ایرنا - امام جمعه سیرجان با تاکید بر اینکه اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) اوج نادانی و دشمنی با مسلمانان و شیعیان است گفت: فیلم عنکبوت مقدس محصول مشترک برخی کشورهای غربی است و اوج سیاه نمایی علیه ایران اسلامی و جریحه دار کردن قلب شیعیان و مسلمانان بخصوص ملت ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان افزود: دشمن باید بداند نور خورشید هیچگاه کم فروغ نمی شود و این حرکات مرموز، علاقه مردم را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیشتر خواهد کرد.

وی اظهار داشت: علاقه مندان و مسئولان فرهنگی وظیفه دارند مقابله به مثل کنند و فیلم های فاخر که در تاریخ زندگی نامه ائمه فراوان است را تولید کنند.

امام جمعه سیرجان ادامه داد: دشمنان بدانند این حرکت ها همانند نشستن بر شاخه و بریدن بن شاخه است و هر اقدام علیه ارزشهای دینی و ائمه معصومین (ع) اتحاد مردم و مسلمانان را بیشتر خواهد کرد.

وی همچنین ضمن قدرانی از سهراب بها الدینی فرماندار سابق سیرجان به یعقوبی فرماندار جدید این شهرستان خیرمقدم گفت و افزود: مطالبه جوانان انقلابی شهرستان سیرجان این است که در تغییر و تحولات آینده از جوانان انقلابی، مومن ، ولایی و ارزشی استفاده شود.

وی تصریح کرد: مردم در گذشته از بسیاری از انتصاب ها ناراحت بودند و توقع دارند اگر مدیر یا مسئولی قرار است در ادارات تغییر پیدا کند با توجه به خواسته مردم و جوانان انقلابی باشد لذا امام جمعه نیز از مسئولان ولایی و انقلابی حمایت می کنند.

خطیب جمعه سیرجان با تمجید از مجلس عراق که رابطه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را ممنوع کرد گفت: کشوهای منطقه بدانند آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی رو به افول و غروب است لذا خوب است همانند مجلس عراق اقدام کنند تا ریشه جنگ، کشتار و ظلم در منطقه خشکانده شود.

وی توطئه در تجزیه خاک سوریه را نیرنگ بزرگ آمریکا عنوان کرد و گفت: تجاوز به خاک سوریه عواقب بدی را برای تجاوز کنندگان خواهد داشت و قطعا این توطئه به نتیجه ای نخواهد رسید و امروز سوریه مقتدر قدرت مقابله با متجاوزین و این توطئه ها را دارد.

حجت الاسلام حسینی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای اطلاعاتی سیرجان به دلیل اشراف کامل اطلاعاتی در این شهرستان تمجید کرد و گفت: کشف بیش از پنج هزار لیتر مشروبات الکلی در قالب هزار و ۷۰۰ بطری و معدوم سازی آنها یک اقدام بی نظیر است.

وی ادامه داد: اما باید به حال کسانی که هنوز نمی خواهند این مردم و جامعه در مسیر سلامت و سعادت باشند و با امور خلاف شرع و خلاف قانون مخل نظم و امنیت جامعه هستند تاسف خورد و از همین جا اعلام می کنیم هر کس مقابل ارزشهای دینی و امنیت جامعه و آسایش مردم بایستد از طریق قانون و با کمک نیروهای انقلابی نخواهیم گذاشت مخل آسایش مردم و آرامش جامعه باشد و برخورد جدی با آنان می شود.

امام جمعه سیرجان با تبریک دهه کرامت گفت: این دهه فرصت تبیین سبک زندگی اهل بیت (ع) بویژه حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه سلام الله علیها و فرصت مناسبی است تا با الگوبرداری از شخصیت آنان سبک زندگی مومنانه را فراموش نکنیم.

وی به توقیف نفتکش ایرانی با چراغ سبز آمریکا هم اشاره کرد گفت: بدانید مسیر انقلاب اسلامی ما مسیر استقامت و عزت و استواری است و هر کشوری بخواهد مقابل منافع ایران اسلامی بایستد پاسخ کوبنده و سیلی محکم خواهد خورد و از این شیطنت ها هم جز پشیمانی چیزی عاید تان نمی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک