دستگیری 13 نفر از اخلالگران بخش آرد و گندم در اصفهان


دستگیری 13 نفر از اخلالگران بخش آرد و گندم در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با اقدامات اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، مجموعه‌ای از افرادی که به‌صورت سازمان‌یافته و شبکه‌ای مبادرت به سوءاستفاده از یارانه‌‌های دولتی در بخش گندم و آرد در سطح استان داشتند، شناسایی و با دستور مقام قضایی تا کنون 13 نفر از آن‌ها دستگیر شده‌اند.

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی سربازان امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، مجموعه‌ای از افرادی که به‌صورت سازمان‌یافته و شبکه‌ای مبادرت به سوءاستفاده از یارانه‌‌های دولتی در بخش گندم و آرد سطح استان داشتند، شناسایی شدند.

وی افزود:این افراد در مدت زمان نسبتا طولانی با هماهنگی‌هایی به‌صورت خارج از شبکه، از آرد و سهمیه گندم مردم توزیع داشتند.

جعفری با بیان اینکه با هماهنگی کامل دستگاه قضا از چند ماه قبل نیروهای اطلاعات سپاه فعالیت‌های این گروه را به‌صورت نامحسوس رصد کردند تا مستندات قطعی را برای اقدامات بعدی پیدا کنیم، یادآور شد: در روزهای اخیر مستندات به اندازه کافی جمع‌آوری و تحویل مقام قضایی شد و پرونده در شعبه ویژه با تعیین قاضی و بازپرس ویژه به دادسرای مرکز استان ارجاع داده شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام اینکه با دستور مقام قضایی تا کنون ۱۳ نفر از افراد این شبکه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده سوءاستفاده‌های کلانی داشتند اما میزان آن نیاز به محاسبه دقیق دارد البته که میزان سوءاستفاده طبق حد نصاب قانون مجازات اسلامی، به‌عنوان اخلال در نظام اقتصادی صدق می‌کند.

وی با یادآوری اینکه دستگیری و تحقیقات با نظارت دادستان مرکز استان همچنان ادامه دارد، گفت: یک نفر از کارکنان دولت در ادارات دولتی که متولی این امر بوده شناسایی و ارتباط او با این شبکه به‌صورت غیر قانونی و تسهیل معاونت او در صدور مجوزها و سواستفاده‌ها محرز و دستگیر شده است.

جعفری در پایان خبر داد: با توجه به مستندات احتمال می‌دهیم که دامنه فعالیت غیرقانونی این افراد گسترده‌تر باشد به همین دلیل تحقیقات تا آخرین نفر برای شناسایی، دستگیری و برخورد قاطع ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !