آیت‌الله علم‌الهدی: نظامی که امام (ره) برپا کرد منویات آمریکا را از بین برده است


آیت‌الله علم‌الهدی: نظامی که امام (ره) برپا کرد منویات آمریکا را از بین برده است

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نظامی که امام خمینی (ره) برپا کرد آنچنان توفیقاتی در برابر استکبار جهانی کسب کرده که اکنون به عنوان قدرت اول منطقه، منویات آمریکا را از بین برده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیداحمد علم الهدی روز شنبه در آیین بزرگدشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در حسینیه رهروان روح الله مشهد افزود: عظمت حضرت امام (ره) به قدری بود که دین را در قامت نظام تعریف کرد و با برهم زدن همه معادلات دشمنان اسلام، آن را بر دنیا حاکم کرد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: ایجاد نظام جمهوری اسلامی از سوی امام خمینی، زمام آقایی جهان را از دست غرب بیرون آورد و شرایط را به گونه ای رقم زد که آنها دیگر اکنون ادعای حاکمیت بر جهان ندارند و روز به روز به سقوط خود نزدیکتر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: نهضت امام خمینی در شرایطی شکل گرفت که تمام قدرت های دنیا درصدد از بین بردن دین بودند و تلاش می کردند تا مردم زندگی منهای دین داشته باشند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی با کمک مردم، در برابر جریان دین ستیز غرب ایستاد، افزود: بسیاری از جوانان با ازخودگذشتگی و الگوگرفتن از سالار شهیدان، به وابستگی های دنیوی پشت کردند و تا پای جان امام (ره) را در مسیر تحقق این قیام همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: امروز پس از گذشت ۳۳ سال از رحلت حضرت امام (ره)، این نظام همچنان به رهبری امام گونه مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می دهد و معظم له با تداوم خط رهبر فقید جمهوری اسلامی، تمام اصول و نقشه راه ایشان را اجرا می کنند.

وی اظهار داشت: امروز سیاستمداران دنیا اذعان دارند که بر روی کره زمین، رهبری قدرتمندتر از رهبر جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد که این موضوع به برکت گام برداشتن مقام معظم رهبری در همان مسیر نورانی امام راحل (ره) است.

آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسوولان استانی و آحاد مردم در حسینیه رهروان روح الله مشهد برگزار شد، با مرثیه سرایی حاج صادق آهنگران و نوحه خوانی مداحان اهل بیت همراه بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!