هدف استکبار جهانی در 40 سال گذشته ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی بوده است


هدف استکبار جهانی در 40 سال گذشته ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی بوده است

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توطئه های مختلف دشمن گفت: در طول چهار دهه گذشته استکبار جهانی بیشترین هدف استکبار جهانی ضربه زدن به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران بوده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی طاهری شامگاه شنبه در آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خردادماه در آستان مقدس امام‌زادگان حکیمه و حلیمه خاتون (س) شهرکرد تاکید کرد: رسالت پیامبران دعوت مردم برای قیام به‌منظور عدالت‌گستری است.

وی با اشاره به قیام ۱۴ خردادماه ۱۳۴۲ افزود: امام خمینی(ره) مردم را مالک و صاحب اختیار در حکومت می‌دانستند.

طاهری تحقق حق و عدالت را از مهم‌ترین برنامه‌ها در حکومت اسلامی دانست و تصریح کرد: شیطان برای محقق نشدن برنامه‌های الهی همواره در تلاش است.

وی یادآور شد: استکبار جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی تلاش زیادی برای ایستادن مقابل حق و جمهوری اسلامی انجام داد و امام خمینی (ره) آمریکا و اسرائیل را شیطان و غده سرطانی دانستند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دشمن استراتژی‌های مختلفی را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به‌کارگیری کرد تا به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.

وی گفت: استکبار جهانی در ۴۰ سال گذشته توطئه جلوگیری از حضور جدی مردم در صحنه‌های مخالف و تلاش به‌منظور پشیمانی مردم از داشته‌های خود را مورد توجه قرار داد.

طاهری تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران طراحی آشوب‌های توده‌ای مختلف با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی را از سال ۱۳۹۶ آغاز کردند تا مردم را قابل نظام قرار دهند.

وی افزود: در مسایل سیاسی تلاش برای تغییر میل مردم نسبت به ارزش‌ها با هدف عوض کردن باورها از مهم‌ترین حرکتهای دشمن بوده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: استراتژی بصیرت تاریخی نشان می‌دهد که تمامی اشکالات در نظام اسلامی مربوط به فاصله‌گیران از نظام توحیدی و افراد متمایل به غرب است.

طاهری یادآور شد: قرآن کریم حضور مردم برای اقامه ارزش‌ها از سوی رهبران الهی با هدف نجات بشریت را یک راهبرد اساسی می‌داند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!