ایرانسل دوره آموزشی نسل 2 تا 5 شبکه های ارتباطی را در سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند


ایرانسل دوره آموزشی نسل 2 تا 5 شبکه های ارتباطی را در سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) دوره آموزشی نسل 2 تا 5 شبکه های ارتباطی توسط ایرانسل با هدف محرومیت‌زدایی، مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود. اپراتور ایرانسل در راستای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی خود قصد دارد دوره آموزشی شبکه های ارتباطی نسل 2 تا نسل 5 را با هدف محرومیت‌زدایی، مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال در استان...

دوره آموزشی نسل 2 تا 5 شبکه های ارتباطی توسط ایرانسل با هدف محرومیت‌زدایی، مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

اپراتور ایرانسل در راستای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی خود قصد دارد دوره آموزشی شبکه های ارتباطی نسل 2 تا نسل 5 را با هدف محرومیت‌زدایی، مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال در استان سیستان و بلوچستان برگزار کند. آکادمی ایرانسل طی همکاری با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان این دوره آموزشی را در تیرماه برگزار خواهد کرد.

برگزاری دوره آموزشی نسل 2 تا 5 شبکه های ارتباطی

از سایر اهداف برگزاری این دوره پروژه محور می‌توان به آموزش و تامین نیروهای متخصص در حوزه نصب، راه‌اندازی و نگهداری تجهیزات شبکه تلفن همراه در دو سطح مقدماتی و پیشرفته به شکل نظری و علمی اشاره کرد. علاقه‌مندان با شرکت در این دوره آموزشی علاوه بر کسب دانش فنی مرتبط با تجهیزات و ساختارهای ارتباطی نسل 2 تا نسل 5 شبکه های ارتباطی می‌توانند فرصت شغلی در این حوزه را نیز به دست آورند.

آن دسته از علاقه‌مندانی که بتوانند دوره مقدماتی را با موفقیت طی کنند، دوره پیشرفته را به شکل کاربردی و پروژه محور همراه با کارورزی در سایت‌های ایرانسل خواهند گذراند و بعد از آن به عنوان نیروهای آموزش دیده به شرکت‌های پیمانکاری حوزه ارتباطات معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره مقدماتی باید 3 میلیون تومان بپردازند، اما تصمیم بر آن شد تا در راستای حمایت از توسعه استعدادهای جوانان استان در مسیر مهارت‌آموزی و اشتغال، هزینه این دوره برای علاقه‌مندان ساکنان استان سیستان و بلوچستان با قیمت تخفیفی 500 هزار تومان در نظر گرفته شود. همچنین دوره پیشرفته نیز با بورسیه ایرانسل به شکل رایگان برگزار خواهد شد.

دوره مقدماتی در 4 روز به مدت 32 ساعت و به شکل حضوری در روزهای دوم، سوم، نهم و دهم تیر ۱۴۰۱ از ساعت 9 تا ۱۷ در محل پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد. برگزاری دوره پیشرفته نیز به مدت 6 روز به مدت 48 ساعت به شکل حضوری خواهد بود که جزئیات آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس b2n.ir/r79692 می‌توانند در خصوص این دوره آموزشی اطلاعات بیشتری را کسب کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

گفتنی است ایرانسل مطالعه روی فناوری نسل 5 را طی همکاری با مراکز دانشگاهی داخلی و شرکت‌های معتبر بین‌المللی از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و در ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ برای اولین بار در ایران موفق شد مدلی از شبکه کامل 5G را در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد آزمایش قرار دهد. این اپراتور در روز اول مرداد ۱۳۹۹ اولین سایت تجاری 5G ایران را در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌ندازی کرد و تا به امروز توانست 9 سایت تجاری نسل پنجم در تهران، مشهد، شیراز، کیش، اندیشه و کارخانه فولاد مبارکه را راه‌اندازی کند.

آکادمی ایرانسل نیز به عنوان مجموعه ایرنسل لبز تاسیس شد و به عنوان مرکز آموزشی این مجموعه محسوب می‌شود. در واقع اپراتور ایرانسل این مرکز را با هدف توسعه جریان آموزشی مهارت‌محور، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در خلق روش‌های نوین آموزش دیجیتال و عرضه عادلانه آموزش تاسیس کرد.

از دوره‌های آموزشی آکادمی ایرانسل نیز می‌توان به «آموزش استارتاپ‌ها و فرایند شتاب‌دهی و ارائه خدمات منتورینگ»، «آموزش دیجیتال برای مشتریان ایرانسل در گروه‌های تخصصی مدیریت حرفه‌ای و فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «آموزش‌های مهارت‌محور در حوزه‌های تخصصی برای تامین نیازهای علمی نیروهای انسانی در شرکت‌های همکار ایرانسل» و «آموزش‌های تخصصی و نوآورانه برای توانمندسازی منابع انسانی شرکت ایرانسل» اشاره کرد.

همچنین از اهداف آکادمی ایرانسل نیز می‌توان به «احراز بالاترین درجه رضایتمندی مشتریان از آموزش‌های حرفه ای و مهارت‌محور»، «پیاده‌سازی آموزش تخصصی و مهارت‌محور برای همکاران غیرمستقیم ایرانسل برای بهبود خدمات نوین»، «ارتقای سطح دانش مدیریتی و فنی مدیران و کارشناسان ایرانسل» و «ارائه آموزش دیجیتال برای دسترسی آسان و عادلانه برای مشتریان» اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات