تفاوت‌های نسخه پی سی و پلی استیشن بازی اسپایدرمن


تفاوت‌های نسخه پی سی و پلی استیشن بازی اسپایدرمن

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) سونی در جریان رویداد State of Play انتشار نسخه پی سی بازی اسپایدرمن  – Spider-Man را به صورت رسمی تایید کرد. اما نسخه پی سی و پلی استیشن بازی اسپایدرمن چه تفاوت‌هایی با یکدیگر خواهند داشت؟ سری بازی‌های اسپایدرمن همیشه جزو محبوب‌ترین آثار ابرقهرمانی بوده‌اند. مجموعه خوش‌ساخت و پرطرفداری که با روایت داستان‌های...

سونی در جریان رویداد State of Play انتشار نسخه پی سی بازی اسپایدرمن – Spider-Man را به صورت رسمی تایید کرد. اما نسخه پی سی و پلی استیشن بازی اسپایدرمن چه تفاوت‌هایی با یکدیگر خواهند داشت؟

سری بازی‌های اسپایدرمن همیشه جزو محبوب‌ترین آثار ابرقهرمانی بوده‌اند. مجموعه خوش‌ساخت و پرطرفداری که با روایت داستان‌های درگیرکننده، شخصیت‌های ماندگار و گیم‌پلی جذاب خود توانسته است طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان پیدا کند. این فرنچایز از دهه ١٩٨٠ میلادی به مدیوم بازی‌های ویدیویی راه پیدا کرد و تا به امروز همچنان قدرتمند و محبوب باقی مانده است. شاید برخی معتقد باشند که عناوین این مجموعه رنگ و بوی تکرار به خود گرفته‌اند، اما خیل عظیمی از گیمرها ماجراهای شگفت‌انگیز پیتر پارکر را دوست دارند و هیچ‌گاه از تجربه‌شان خسته نخواهند شد. این فرنچایز در زمینه فروش هم اوضاع خوبی دارد و به تازگی مشخص شد که نسخه‌های پلی استیشن 4 و 5 این سری که شامل اسپایدرمن 2018 و نسخه فرعی «مایلز مورالز» می‌شود، تا ١٥ می سال ٢٢٠٢ حدود ٣٥ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته‌اند.

سونی در طول سالیان اخیر نشان داده است که علاقه زیادی به جذب طیف گسترده‌تری از مخاطبان دارد و می‌خواهد بازی‌های انحصاری پلی استیشن را برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر کند تا پی سی گیمرها هم از تجربه این آثار ماندگار لذت ببرند. در این سال‌ها عناوین انحصاری قابل توجهی برای پی سی منتشر شدند؛ از «خدای جنگ» و «دیز گان» گرفته تا بازی‌هایی نظیر «هوی رین» و «بیاند». حالا این قرعه نصیب بازی اسپایدرمن شده است و به زودی شاهد انتشار ریمستر مرد عنکبوتی و نسخه مایلز مورالز برای پی سی خواهیم بود.

نسخه پی سی و پلی استیشن بازی اسپایدرمن چه تفاوت‌هایی با یکدیگر خواهند داشت؟

تفاوت‌های نسخه پی سی و پلی استیشن بازی اسپایدرمنتفاوت‌های نسخه پی سی و پلی استیشن بازی اسپایدرمن

اصلی‌ترین سوالی که در حال حاضر ذهن طرفداران مرد عنکبوتی را به خود مشغول کرده این است که نسخه پی سی بازی اسپایدرمن چه تفاوت‌هایی با نسخه پلی استیشن خواهد داشت؟ به احتمال قوی از لحاظ داستانی با تغییر خاصی مواجه نیستیم و باید منتظر همان خطوط داستانی اصلی باشیم. اما به نظر می‌رسد که نسخه پی سی از لحاظ گرافیکی و ابعاد فنی، کیفیت بالاتری نسبت به نسخه پلی استیشن 5 خواهد داشت. علاوه‌بر این موارد، پشتیبانی از فناوری ری‌تریسینگ و حداقل نرخ ٦٠ فریم بر ثانیه، ویژگی‌هایی هستند که به احتمال زیاد در نسخه پی سی باید منتظرشان باشیم. با توجه به تصاویر و تریلر منتشر شده، تفاوت‌ها در زمینه نور به راحتی قابل مشاهده است. به نظر می رسد نسخه PC دارای سایه‌هایی با کیفیت بالاتر و کنتراست رنگ قوی‌تری خواهد بود.

در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم نسخه‌ پی سی بازی‌های اسپایدرمن با چه تغییرات و تفاوت‌هایی نسبت به نسخه پلی استیشن منتشر خواهند شد. نسخه کامپیوترهای شخصی بازی اسپایدرمن در تاریخ «۱۲ اوت ۲۰۲۲» (۲۱ مرداد ۱۴۰۱) در پلتفرم‌های استیم و اپیک گیمز در دسترس قرار خواهند گرفت.

شما درباره نسخه پی سی مرد عنکبوتی و تفاوت‌های آن با نسخه پلی استیشن چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !