مسابقه بزرگ کتابخوانی «ساده مثل روح الله» برگزار می‌شود


 مسابقه بزرگ کتابخوانی «ساده مثل روح الله» برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی «ساده مثل روح الله» با محور برش‌هایی از ساده زیستی، قناعت و زندگی مقاومتی امام خمینی(ره) به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، علی اکبر روحی گل خطمی، مدیرعامل کانون و مؤسسه فرهنگی شهید روحی اعلام کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی «ساده مثل روح الله» برش هایی از ساده زیستی، قناعت، مصرف گریزی و زندگی مقاومتی حضرت امام خمینی (ره) آغاز شده و تا 15 تیرماه 1401 ادامه می یابد.

دبیر برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ساده مثل روح الله گفت: این مسابقه در جهت هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان و کشور برای توسعه کتابخوانی و ترویج سیره حضرت امام روح الله و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد مقدس و تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی کشور با اهدای جوایز ارزنده از قبیل 100 میلیون ریال جایزه و هدایای نفیس فرهنگی برگزار می شود.


روحی گل خطمی افزود: کتاب ساده مثل روح الله توسط حجت الاسلام و المسلمین سبزیان نوشته شده و انتشارات بهار اندیشه و موسسه شهید روحی آن را تدوین و تهیه کرده اند.


عضو انجمن کتابخانه های عمومی مشهد مقدس گفت: علاقه مندان می توانند این کتاب را با تخفیف 30 درصدی (25000 تومان) و با ارسال عدد 2 به سامانه 30002138 تهیه کنند.


وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند پس از ثبت نام با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور در سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir اقدام به ورود کرده و در صفحه ابتدائی پروفایل خود اطلاعات مسابقه را مشاهده و در آن شرکت کنند.


این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به آدرس www.m-ketab.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸ در ساعات ۱۸ تا ۲۰ تماس بگیرند.


لازم به ذکر است آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «ساده مثل روح الله » 15 تیر ماه ۱۴۰۱ است.

 مسابقه بزرگ کتابخوانی «ساده مثل روح الله» برگزار می‌شود

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟