بزرگ ترین کشتارگاه مکانیزه مرغ شرق استان بعد از 4 سال توقف در دماوند افتتاح می شود


بزرگ ترین کشتارگاه مکانیزه مرغ شرق استان بعد از 4 سال توقف در دماوند افتتاح می شود

دماوند – ایرنا – فرماندار شهرستان دماوند از افتتاح و بهره برداری بزرگ ترین کشتارگاه مکانیزه مرغ شرق استان تهران بعد از 4 سال توقف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری دماوند، رضا طاهرخانی امروز در بازدید از مجتمع صنعتی و کشتارگاه مرغ نمونه پارس به همراه اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در راستای تحقق شعار سال، اظهار داشت: ایجاد اشتغال و رونق تولید از برنامه های اصلی دولت مردمی سیزدهم است.

وی ادامه داد: در این راستا ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان دماوند محسوب می شود.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان، اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان را خواستار شد.

تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، تخصیص زمین جهت توسعه فضای سبز و صدور پروانه بهره برداری از جمله موضوعات مطرح شده در این بازدید بود که دستورات لازم جهت بررسی و پیگیری این موضوعات توسط فرماندار شهرستان دماوند به مسئولان صادر شد.

گفتنی است با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط فرماندار شهرستان دماوند و در راستای کارگروه رفع موانع تولید شهرستان، بزرگترین کشتارگاه مرغ تمام مکانیزه در شرق استان تهران به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و میزان تولید ۱۸ هزار تن درسال با میزان سرمایه گذاری ۱۵۰میلیارد تومان پس از ۴ سال وقفه، در شهرستان دماوند افتتاح و بهره برداری می شود که همزمان با بهره برداری فاز اول آن ۱۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی